Gå til innhold

svake streker på billigtester???


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

er 5+2 i dag og tok en test igjen fra billigtester...(siden jeg bestilte så mange:P) det er utslag på den men den graviditetsstreken er ikke så sterk som kontrollstreken??noen andre som har opplevd d?tok ikke med morgenurin men likevel...trodde jeg hadde såpass med HCG nå at den streken skulle vere like sterk som kontrollstreken....menmen er nå gravid så:) bare lurer...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg har testet vmed billigtest i flere dager men jeg får ikke utslag på noen men på cb sin tok det bare et par sekunder så kom det frem kraftige streker... (jeg stoler ikke på billigtestene lenger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg testet meg me quick respons sine graviditetstester, og fikk så svake streker at jeg visst ikke hvordan jeg skulle tolke det.Tok 3 stk før jeg kjøpte clearblue sine digitale, der sto det gravid.enkelt og greit.vet om mange som har vært oppi det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også veldig svak strek på stripsen fra Billigetester. Prøvde igjen dagen etter og da var streken enda svakere.... Tok en ny test med ClearBlue, sånn digital og der sto det gravid:). Er 27 uker på vei nå. Tror det er vanlig at de stripsene kan være litt uklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...