Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Etter at hun egentlig har vært flink med både å legge seg og sove om natten har det snudd til at hun HYL skriker når hun skal legge seg. Før la vi henne, sang nattasangen også sovnet hun av seg selv etterpå. Nå må vi sitte der, men hun våkner med engang vi går ut!! Reiser seg opp i senga og viser tydelig at hun ikke vil være der alene. Om natten har hun dessuten begynt å våkne flere ganger og HYL grine. SOvner med engang hun taes opp, hylskriker med engang hun legges ned! Jeg begynner å bli rimelig frustrert siden jeg ikke aner hvorfor hun er sånn, eller hva jeg kan gjøre!! Håper mange har mange tips til meg!
ukjent Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Prøv babysafe, det hindrer henne i å reise seg i senga. Er sjeleglad for at jeg begynte med det selv da gutten var ca 8mnd, for orming og klartring i senga blir bare verre med alderen. Ved bruk av babysafe skjønner barnet at senga er til å sove i. Prøv å gå ut en stund etter leggetid og se om hun roer seg ca 10-5 min. Gutten min hadde også en slik periode, men det ga seg etterhvert. Jeg har vært nøye med å ikke ta han opp etter sengetid, om han skriker så trøster jeg han i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå