Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Del Skrevet 20. mai 2007 Ukene går treigt etter at man fikk vite dette. Vil at den skal komme nå!! Går automatisk rundt å stryker på nederste del av magen , og smiler for meg selv. Så , Kvalm sånn innimellom.. kanskje toppen 15 min , spredd utover en dag ( føler meg heldig... so far so good ) Puppene mine er det ingen som kan ta på , kjennes ut som om brystvortene mine er brannskadd! Haha:) Ilinger i underlivet hadde jeg frem til slutten av uke 4 , kjentes ut som om at mensen skulle komme hvert øyeblikk! Ble faktisk litt stressa av det , redd at noe var galt! Fikk rett & slett ubehagelige mensensmerter , ikke direkte vondt , men ubehageligt! Så stikker det , i sidene mine..... Sånn høyre/venstre eggstokk område.. ( Lest&hørt at det er livmora som strekker seg for å lage plass til min verdens flotteste unge ) Ellers så stikker det , & murrer litt på høyresiden min , men også venstre ( mest høyre).. å da har jeg begynt å spekulere på GRaviditet utenfor livmor..., Men skal også sies at før jeg tok testen min , så trodde jeg at jeg hadde kreft i mageområdet. Så det virker som om noe hos meg MÅ være galt , for at jeg skal bli happy! Haha! Så, er jeg sur , grinete, på gråten , kjempe happy , eksplosiv,kåt ,absolutt ikke kåt, glad , lykkelig , og mest av alt utålmodig Min første lege time er 29 mai Gleeeeeeeeder meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9347513-uke-6/
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei. Jeg føler det omtrent som deg, men både jeg og samboeren min ble mindre kåt etter at vi fant ut at jeg var gravid... Jeg har også vondt på høyre og venstre side, men mest høyre. Vet du når man begynner å få mage? Jeg føler at det er noe inni meg, en rar følelse, men utrolig spennende. Dette kan være det beste som har hendt meg Skal til legen om under 1 uke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9347513-uke-6/#findComment-9400761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå