Gå til innhold

Hvor er el???

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Dette er ikke likt min kropp altså, nå er el sen!!! Dette skjedde også etter første sa'en jeg hadde, syklusene ble lengre...og jeg ble faktisk ikke gravid før syklusen gikk tilbake til det normale. Så nå er jeg redd det samme skjer igjen!!! Siste året har jeg hatt el til samme tid hver måned... grrrr!

Fortsetter under...

Huff! Det er utrolig frustrerende når syklusen ikke stemmer lenger!!!!

Jeg har også hatt en svært rar måned...mistenker at jeg har hatt nok en sa - en veldig tidlig en vel og merke..... Men, pga sykdom hadde jeg uansett ingen forventninger denne gangen, så er ikke så deppa over det. Nå har jeg iallefall fått bekreftet at jeg fortsatt kan bli gravid=)

Min syklus er enda ikke normal, etter MA i uke 16 i slutten av august...varierer mellom 23 - 30 dager....... El varierer også... Nå begynner jeg å bli kraftig lei!!! (Både av tullete tanter og prøving....) Kommer til å trygle om pergo hvis jeg ikke er blitt gravid iløpet av sommerferien!!

Vel, vi får bare krysse fingrene for at du får din el nå, kirsty - og at svømmerne er klare til dyst=) Jeg venter el i løpet av uka, ( er på dag 9 nå), så nå skal vi intensivere prøvinga fra i kveld =)

Skal vi satse på å få spiren på plass i løpet av forsommeren??

Lykke til!!

Annonse

Godt å høre at noen er "back on track" :)

Syklusen min gjør meg nemlig smårar... Tempen har økt gradvis de siste fire dagene, men jeg har ikke sett snurten av det berømte EL-sekretet... Hmm.... Synes jeg har pleid å ha det, men nå er det bare det som på pernille.info beskrives som "milky" (*flau* ikke meningen å belemre dere med mine intime detaljer, men her inne har vi jo en "profesjonell" holdning til kropp og tilhørende rariteter...)

Venter utålmodig videre jeg da............

Jeg har heller ikke funnet el slimet denne syklusen, og fikk ikke positiv test dagen før el... men den måneden jeg ble gravid fikk jeg heller ikke el slim og heller ikke positiv test...har det alltid ellers :-) Så kansje det ikke betyr noe?

Man må jo ha el slim for å bli gravid, men det skal visst holde at det bare er der oppi liksom, det er for å gi næring til svømmerne og hjelpe de på vei, så man trenger ikke så mye at det kommer ut... kroppen er en rar ting :-)

Oioioioioi!!!! *krysse*krysse*krysse* for at svømmerne ligger klare til angrep når egget kommer seilende :-)

Jeg så nemlig tegnefilmen "How pregnancy happens" inne på Bli gravid-forumet og ser for meg de små svømmerne sitter og spiller kort mens de venter på egget :-) hihihi.... utrolig morsomt laget for oss som er litt opphengt i slike ting ;-)

Jeg har nok bomma helt på el i denne runden, føler at den først er på vei nå, og jeg har allerede slitt ut mannen min denne måneden.... ;-)

Æsj, tullekropper!! Vi får satse på at det er nok el-slim "oppi der" da :-)

Siden kroppen er så rar at den ikke vil gi oss signaler på el så kan den jo også være så rar at den gjør oss gravide når vi minst aner det :-) *krysser* for det!!!!

Lykke til alle sammen :-)

Takk,takk=)

Joda, NÅ har jeg EL smerter, så dette burde klaffe bra! Har fortsatt el slim...så satser friskt videre! Har fått svømmere i havn de to siste dagene, og satser på å kapre noen i kveld også=)

Såååå, krysser fingre selv også (alt annet holder jeg åpent *hi,hi*)

Lykke til til dere andre også=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...