Gå til innhold

Rutiner på 2mndbaby

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Kan jeg forvente å ha rutiner på gullet? Hun styrer selv amming. Er litt usikker på hvor ofte, men kan gå alt mellom 15 min og 2-3 timer mellom hver amming. Drikker vel forholdsvis mye, har altså god appetitt. Koser mye også. spesielt etter at hun har sovet lenge skal hun ha ofte.

Har det noe for seg å drøye ammingene sånn at hun får litt rutine på det, eller er det like greit å vente en måned eller to så hun har blitt litt større?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9347399-rutiner-p%C3%A5-2mndbaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå mitt tredje barn, minste er akkurat to mnd. Har over to års ammeerfaring, og jeg har ikke drøyet ut måltidene. Tror de regulerer det helt fint selv. Man kan heller ikke forvente rutiner så tidlig, selv om noen babyer kan virke rutinerte allerede

Kjempefint at du lar henne styre selv - la henne gjøre det! Selv om det kan være frustrerende at det ofte blir hyppig amming og lite rutine, det går lenger tid mellom hvert måltid etter hvert! Så får husarbeid og andre plikter ligge. Du skriver at hun koser mye, håper du tar deg tid til å kose deg like mye under ammingene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...