Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er gravid igjen med nummer tre, og det er jo veldig flott, men litt tidligere enn det vi hadde tenkt. Jeg har hatt to tøffe svangerskap med kraftig bekkenløsning begge gangene. Etter hver gang har jeg aldri vært symptomfri, og har gått til behandling og brukt massssse penger på dette. Har jo ingen gode prognoser denne gangen heller, har akkurat før vi ble gravid vært sykemeldt i 7 mnd pga dette, så jeg ble lettere stresset når vi oppdaget den lille i magen......

Jeg har blitt frarådet flere svangerskap av lege, men har fått positiv støtte fra fysio dersom jeg tar det helt med ro hele svangerskapet. Får ikke lov å jobbe!!! Legen jeg går til nå støtter medg fult altså!!

Nå lurer jeg altså på om det er noen som er gravid og her bekkenløsning i svangerskap nr 2 eller fler som kan komme med erfaringer og tips.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9347365-bekkenl%C3%B8sning-med-nummer-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er gravid med mitt 3.barn. Historien min er helt lik din.

Gleder meg velidig til å få en liten til,men kjenner panikken bre seg hver gang bekkenet gjør vondt. Jeg har prøvd det meste av behandling uten at noe hjelper.

Det eneste som gir meg litt smertelindring er masasje, da slipper jeg å bli så stiv og støl i all musklatur rundt bekkenet og ned i bena. Kjøpte meg et masasjeapperat og det har vært flittig brukt.

Tenkte jeg skulle få sydd ett sklilaken til å ha i sengen og ett til å bruke i bilen, det fikk jeg av fysioterapauten min i forje svangerskap og det var veldig hjelpsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...