Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde hastekeisersnitt 11. mai grunnet ekstremt høyt BT. En skjønn liten pjtak, så slipper han illsint og gråterokk ble født vel tre uker før tiden. Hadde ikke noe problemer så jeg fikk han inn til meg på intensiven etter et par timer. La han til brystet og han sugde villig. Jeg har imidlertid innovervendte ganske store vorter. Det ble problemer etter hvert. Han fikk bare deler av vortene i seg så jeg ble veldig sår og blødde fra begge bryst. Prøvde skjold uten hell. Måtte pumpe meg pga sårhet og da skjønte jeg at det tok lang tid før det i det hele tatt kom noe melk. Fikk spray uten at det ble noe særlig forskjell. Lillegutt suger tak før han slipper illsint. Blir deprimert og gråter mye, føler meg fullstendig ubrukelig. Har gitt han pumpet morsmelk fra flaske. Er nå redd for at han blir fullstendig forvirret. Skal prøve å gi han mer med kopp.

Er det noen som har erfaring som kan hjelpe meg?

Har ammet to unger før til sammen fire år så jeg hadde virkelig regnet med at dette skulle gå greit.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur på ammedebatten. Der er det superflinke ammehjelpere som kan hjelpe deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...