Gå til innhold

Doppler


Gjest

Anbefalte innlegg

Vil ikke svare under reductil tråden, er jo ment som oppdatering for oss som slanker oss med reductil.

Jeg går vær 14dag hos legen til kontroll pga reductilen, det må vi som går på denne pillen. Han sier atså lenge jeg spiser vær 3-4time så er det helt greit med det kcal inntaket jeg har, jeg spiser å en del frukt i tilleg som jeg ikke tar med kcal beregningen. grunen til at vekta stangnerer nå hos meg tror jeg har med at jeg har gått såpass mye ned på noen og 30 dager, 7,5kg. Da trenger kroppen tid til å tilpasse seg og, jeg fortviller ikke over 500gr jeg, hadde det vært opp så hadde jeg gjort det, men ned, nei.

Og alle veit jo at for å forbrenne fett må en røre seg, og når jeg da sist uke ikke trena, så kan jeg heler ikke rengne med å gå ned det kg ville ha gått skulle ha forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du spiser frukt som du ikke teller vil du fort komme opp i 1500 kal om dagen. Det er ikke mer enn et par epler og en banan. Jeg bare merket det selv at kroppen hang seg opp da jeg virkelig skulle være flink.. Men da var jeg nedi 1000 om dag, og trente 6 dager den uka. Dårlig ide. Nå spiser jeg mer og trener mindre og har det bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag rengna jeg med frukten og gulerøtene, og kom da opp i 1550 kcal, så da er jeg på helt riktig kcal inntak om dagen, spsiten en god skinke og pastasalat til lunsj, kjempe godt like før trening. Etter jeg hadde trena gikk et stort rødt eple ned på høykant, jeg er veldig nøye med å ta til meg noe etter treninga, ellers havner å kroppen i sparemodus.

Egentlig mye å tenke på når en skal noe så enkelt som å spise og være sunn, nei får ta en dag om gangen det hjelper mye det.

Jeg bruker foresten Grete Rode sine sider på vektklubben, kjempe fornøydd med de, gir god oversikt de.

 

Men vi tastes vel vi, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker og vektklubben.

 

Spise etter trening var jeg ikke klar over. Har pleid å spise banan før fordi jeg har en tendens til å bli litt tom underveis ellers. Pasta er fin mat å trene på. Er vel en grunn til at alle proffer dytter det i seg? I følge Hushovd var Italia et fint land å sykle i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...