ceso Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 etter at jeg fikk datter nr 2 for 10 uker siden har jeg vært så utrolig mye svimmel. Det er fullstendig uavhengig om jeg har spist eller ikke. har sittet og reiser meg opp, ligger, ammer, drikker (ikke alkohol altså) osv. jeg kan tilogmed ligge på sofaen og slappe av og så blir jeg plutselig svimmel som bare pokker. var og tok blodprøve, men legen fant ingenting. hadde tilogmed flott blodprosent!! ikke sover jeg dårlig eller lite heller... noen som lider av det samme og /eller har en forklaring på dette??
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Ja, jeg har også hatt mye svimmelhet i det siste. Fikk beskjed om å spise mat med mye jern, men ikke ekstra tillegg i form av tabletter. I tillegg ser jeg "syner", sånn at jeg tror noe som ligger såvidt i synsfeltet beveger på seg, men når jeg ser etter så er det kanskje bare en tyggispakke og den rører jo ikke vanligvis på seg. Har bare antatt at jeg begynner å bli gæærn, det forundrer meg jo ikke stort ;-)
ceso Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 *ler* ja, sånn er det oxo!! helt utrolig!! merkelig hvordan kroppen fungerer noen ganger.. det verste er at jeg har en forholdsvis sunn kosthold med masse grønne grønnsaker og så videre, ting som er bra når du ammer, men det hjelper ikke. ser spøkelser på høylys dag og greier. må se to ganger i speilet for jeg syns hele tiden at det er noen bak eller vedsiden av meg. går vel over det oxo som alt annet... sukk... gæærn har jeg vært så lenge jeg har eksistert på denne planeten har jeg fått beskjed om så er ikke noe lenger der heller... hehe
ceso Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 blodtrykket mitt var strålende det oxo så det var ikke det heller...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Samme her, men da vet vi ihvertfall at vi er to. Trøst i felles skjebne er jo alltids noe :-p
Crazy mama Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Ja jøss, dette kunne jeg ha skrevet selv. Svimmel som bare det. Føles innimellom som at jeg er langt til sjøs på mange måter! Tror jeg må ta meg en tur til legen for en sjekk. Jeg har vært litt bekymret i det siste, ikke noe særlig når en går rundt og seiler. Jeg har tenkt at nattevåk og hektiske dager har gjort sitt, men greit å sjekke ut hos legen likevel.
mamma og my Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Bare en liten detalj angående blodtrykk. Det går av å ha ustabilt blodtrykk, og da er det lett å bli svimmel- ikke uvanlig etter fødsel.
ceso Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2007 jaja... kanskje det er som min kjære mor sa til meg da jeg klagde min nød til henne... "jenta mi, dette er en av de maaange bivirkningene ved å ha født et barn. ikke nok med strekkmerker, hengepupper, plagsomme kiloer vi prøver å gå ned igjen og nye bekymringsrynker, men selvom ikke ikke kan drikke mens vi ammer, skal vi uansett gå rundt og føle oss fulle!!" mamma kalte det "spedbarnsmorsyndromet"... (hjemmelaget navn tror jeg... hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå