Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hva har dere på den lille i vogna, på trilletur eller når det skal soves? Min er nesten 3 uker, er litt usikker på om jeg kler på for mye.. Derfor lurer jeg på hva dere som bor i samme område, kler på den lille i vogna?
LL79 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Dette syns jeg også er vanskelig. Jeg har bytta ut voksiposen min nå med lammeskinn og ei lita dyne. Dette holder på min gutt. Jeg har på han ullbody og en tynn fleece jakke over. Og lue da selvfølgelig. De dagene det er varmt (ikke så veldig ofte her da men...) har jeg kun på han ullbody i vogna og ei tynnere lue. (Ikke jakke over).
Elinemor1 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Æ har på han body og bukse ..også lue da...det holder for han, da han e veldig varm av sæ..:-) han har jo tross alt dyne på sæ å ligg på lammeskinn...
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ikke bare- bare å vite om det er passelig med klær nei.. Syns snuppa virker varm uansett hvor "lite" vi kler på.. Også er ho jo bare knappe 3 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå