~hope~ i 7.himmel Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Kjempe fin form fortsatt-helt imponert over at jeg er så oppegående.Trodde at innen jeg kom så langt som hit,så ville jeg plages med både bekkenløsning,smerter her og der,og kanskje hatt svangerskapsforgiftnig eller sv.diabetes,men neida.Nå er det bare 5 uker igjen til termin datoen og enda så går ting veldig bra. Klart at alt går ikke så lett og fort som det pleier(men det skulle jammen meg bare mengle!)Er lite som skal til før jeg blir tungpustet.Feks blir jeg det av å snu meg i senga,kle på meg,dusje og slike ting. Sover veldig lett om natten også,oppe 2-3 ganger på do og noen netter har jeg halsbrann og må opp og drikke en munn med melk for å få "fred" noen timer. Men likevel syns jeg det er rart at jeg ikke er trettere enn jeg er.Hadde jeg sovet så lett og være våken så mange ganger gjennom natten i "ugravid-tilstand",så hadde det nok ikke vært liv i meg på dagen.Tror det må ha noe med hormonene å gjøre,kanskje..?God trening til den lille kommer til verden værtfall:p Ellers så går jeg meg en tur hver dag.Har hund,så motivasjonen er jo god bare der.Turene er korte,men bedre med en liten trimtur hver dag enn en lang tur en gang i uka. Bevegelsene til den lille i magen føles mer bevisst,eller..ja..hvordan skal man forklare det..?Før var det skikkelige raske spark.et skikkelig kick i øst og vest.mens nå bølger det seg mer .Og den samme typen bevegelse er på samme område.Bølgende bevegelser midt under brystet og på høyre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå