Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei=)

Jeg har ikm 23 Mai men de er vel nært nok??

Har du tatt noen tester nå? Eller skal du vente?

Har ikke opplevd å hatt blødning under svangerskap utenom SA men da har det skjedd alt på en gang, håper du får positiv test nåda=)=)

Tok en i dag men den var negativ.. så det blir og ta tirsdag neste tror jeg, om jeg klarer og holde ut morga dagen uten å ta=)

Ømme pupper som væsker om jeg klemmer på dem, stikker av og til i dem. Vil bare sove hele dagen.... og menssmerter... Håpe Håpe..

jeg har ikm den 22 mai :)

var litt øm i puppene for en stund siden, men det er gått over.. nå stikker det bare litt i dem... og nå de ca 3 siste dagene som d nærmer seg ikm så blir jeg bare mer å mer kvalm... svimmel er jeg også... så får håpe dette ikke bare er innbildning, får håpe den lille spiren sitter :):)

Annonse

Hei! Imorra har jeg ikm. Det har vært lenge å vente....men jeg liker ikke at jeg blør,. Det er ikke som mensen, før det er veldig lite, men håper det stopper snart. Blødde første mensperioede når jeg var gravid med nr 1. Jeg har vært så sikker på at jeg er gravid denne gang, masse symptomer....

jeg har murringer i magen fra tid til annen, det har jeg hatt en stund nå... å det stikker...puppene er litt ømme og jeg føler meg trøtt å sliten.. sovner til og med før mannen min, og jeg er sånn at jeg ikke pleier å sovne før i 2-3 tiden, men den siste tiden.. kl 11-halv 12 er jeg helt ferdig...

håper ikke tr kommer!!! men jo mer man ikke håper, jo kjipere er det hvis hun kommer...

hallo. jeg har ikm i morgen. har vel ikke så mange symptomer, er veldig trøtt og vil bare sove, føles som jeg har litt halsbrann. ingen ømme pupper, og har en tempratur som spretter opp og ned som en sprettball. så jeg har vel en magefølelse på at vi ikke fikk det til denne gangen heller. men tida vil vise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...