Gå til innhold

Nå er hun 7 mnd! Da er det fritt fram for brødskiver o.l ikkesant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan hun gnage på sånne kavringer også? Hva slags pålegg kan hun få på brødskiva bortsjett fra leverpostei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Dette lurer jeg også på.. Min ble 7 måneder for 2 dager siden..

Skrevet

Martin fikk brød (og skorper) fra han var 7,5 mnd og da fikk han smør på skiva. Men de kan spise smøreoster, leverpostei, ost, skinke osv. Men Martin likte ikke noe av dette og startet som sagt med smør.

Skrevet

minsta er 6,5mnd og har begynt å spise brød her om dagen.....

hun tygger skikkelig bra med gommene sine og liker det....brøskive uten skorpe med smøør og sevelat...mmm sier hun og blir helt vill:-)

størsta begynte ikke å få teken på brødskive før hun var 10mnd...

Skrevet

min elsket brød fra første stund- har spist det siden hun ble 6 mndr. (er 7 mndr. om mindre enn to uker.). Kommer vel ann på om de vil ha det eller ikke. Noen unger kan jo ikke fordra biter før de blir noe større, mens vi lager mat selv ettersom hun ikke kan fordra mos.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Ja, mens skal være forsiktig med pålegg. Start helst med bare smør, det fikk vi beskjed om fra hs. Pga skjult salt som kan være veldig skadelig for små sjeler.

Skrevet

Jeg gir mini på 7 mnd små brødbiter dyppet i rapsolje. Da blir bitene myke og fine pluss at han får i seg sunt fett!

Skrevet

min jente er og straks 7 mnd, og har tenkt å begynne med brød. men jeg er så redd hun skal sette i halsen!! Flere? men, det går vel bra..... Å dynke de i olje var jo en ok ide! Leverpostei må jo også være bra å starte med ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...