Gå til innhold

hvor mange timer varer natta deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok. victoria legger seg kl 21.30, og står opp igjen kl 9-10. er det for lenge? hun våkner jo noen ganger om natta, og den siste gangen tar jeg henne i senga for å få sove mer selv. bør jeg heller stå opp da? det er kanskje rundt kl 7.. og hun er smørblid og klar for dagen. men jeg er så trøøøøøøtt.. hun sovner igjen av en pupp da. får nesten dårlig samvittighet :/

Gutten vår legger seg ca kl 19 og står ikke opp for dagen før ca kl halv 9-9. Han våkner som regel i 4-5 tiden for mat, og så sovner han igjen til ca halv 9. Veldig deilig at han får sove så godt på natten, sover nemlig veldig lite på dagen.

Annonse

lille_lupp osv:

Nei det er ikke dumt. med mindre du syns det selv da.

Jeg syns det er deilig å ha litt voksentid på kveldene før det er leggetid, så vi legger henne tidligere.

Vil du skyve leggetiden frem kan du endten droppe den siste dagsluren hennes og se om hun blir klar for kvelden en time eller to tidligere, eller du kan skyve et kvarter hver dag ja. Men da må du etterhvert regulere dagduppene hennes da også. Hun kan ikke sove dagdupp kl seks dersom hun skal legge seg kl sju liksom. :-)

Annonse

Vesla får velling og tar natta mellom 18.30 og 19.30 en gang. Så sover hun til mellom 7 og 9. (allt som oftest 8) Har ingen nattmåltider. (sov sånn før vi begynnte med velling også, så er ikke pga vellingen.)

Sovner igjen etter hun har spist og sover mellom 1 og 2 timer til.

Så leker hun litt, og får mat i 11 - 12 tiden. Så får hun sove og drikke melk som hun vil utover dagen. Pleier hvertfall og sove en times tid mellom sirka kl 17 og 18 tiden, og så er hun våken mellom en halv time/time før det er natta.

ok, ja det er godt med litt tid for seg selv. men da må man jo stå opp tidligere også:P haha jeg er så b-menneske.. i går la hun seg 20.30 og våknet etter en time for mer mat. det virker som hun er vant til maten kl 21.30 kanskje? hun sover ikke dupp til fast tidspunkt på dagtid, så det er ikke noe problem:) takk for råd:)

Jeg legger gutten vår i 20.30 tida, og da sover han til ca 8. Sovner av og til igjen og sover til i 10 tida. Er våken en gang om natta for mat.

Må vel og merke si at det bare er de to siste dagene dette har funka... Har hatt en periode hvor det har vært mye styr på kvelden, slik at jeg ikke har fått han i seng før så sent som 00.30 en kveld. Men håper han er over den eprioden nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...