Mamma til tre gutter Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 da tenker eg på søvn på dagen, aktivitet osv.. min gutt er så krevende at eg veit ikke ka eg skal gjør... han har ikke ro til å sitte i ro, skal vere over alt helet tiden, surver og klager hele tiden... ingen ting er godt nok for han... han har begynt å reise seg opp sjølv, så dette gjer han heile tide i leikegrinde der står han og surver og griner til vi hjelper han ned igjen ( tørr ikke å slippe seg) og sånn går det helt til vi tar han ut!og da vil han at vi skal løfte han opp på fange, sitter i ro i 1 sek og begynner å åle og klatre rundt på oss, det er så slitsomt.. Når vi legger han om dagen og kvelden tar det 2 sek så står han, surver og blir overtrøtt så vi sliter med å få han til å sovne! begynner å bli så sliten nå at eg veit ikke ka eg skal gjer! har begynt å tenke på om han kansje har adhd! detter blei litt rotete men håper noken kan ta seg tid lit å lese og svare på det er sånn unger på 9 måneder er! takk =)
snull Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Sånn har mi vært hele sitt ett-årige lange liv! ja, vet det er slitsomt, men håper og tror det er normalt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå