Gå til innhold

korleis er deres unger på 9 måneder???

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tenker eg på søvn på dagen, aktivitet osv.. min gutt er så krevende at eg veit ikke ka eg skal gjør... han har ikke ro til å sitte i ro, skal vere over alt helet tiden, surver og klager hele tiden... ingen ting er godt nok for han... han har begynt å reise seg opp sjølv, så dette gjer han heile tide i leikegrinde der står han og surver og griner til vi hjelper han ned igjen ( tørr ikke å slippe seg) og sånn går det helt til vi tar han ut!og da vil han at vi skal løfte han opp på fange, sitter i ro i 1 sek og begynner å åle og klatre rundt på oss, det er så slitsomt.. Når vi legger han om dagen og kvelden tar det 2 sek så står han, surver og blir overtrøtt så vi sliter med å få han til å sovne! begynner å bli så sliten nå at eg veit ikke ka eg skal gjer! har begynt å tenke på om han kansje har adhd! detter blei litt rotete men håper noken kan ta seg tid lit å lese og svare på det er sånn unger på 9 måneder er! takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har mi vært hele sitt ett-årige lange liv! ja, vet det er slitsomt, men håper og tror det er normalt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...