Gå til innhold

Til dere som har erfaringer om Sa


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

jeg ble gravid etter 2 år med den første, da ved hjelp av pergo og akupunktur. de sa til meg før jeg ble gravid at jeg mest sannsynlig aldri kom til å bli det. jenten jeg fikk er nå 5 mnd. vi begynnte å prøve igjen med en gang. Jeg ble gravid uten hjelp denne gangen, mot alle odds, men mistet. Så lurer jeg litt på nå, hvor mange har det gått bra med ved en ny graviditet etter SA. begynner å bli redd at jeg kanskje skal miste hele tiden, samtisig som jeg sliter med å bli gravid.

 

Må også si at jeg kjenner igjen de fleste av dere her inne, har skiftet nick fordi jeg ikke ville at folk som kjenner meg skal kjenne meg igjen. men jeg kan si det sånn at det er mange her som vet hvem jeg er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ble gravid rett etter SA, fikk ikke mensen igjen en gang. Har nå en gutt på ti mnd;) Så det kan gå veldig bra:)

 

p.s. Hjelper ikke å skifte nick....profilen din er den samme fordet...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, har to. brukernavn:D men det siste jeg skrev var egentlig til de gravide sliterene, det er de som kjenner til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen god erfaring med det, har mistet 2 ganger, og håper bare at jeg ikke mister igjen..

Men en venninne av meg er gravid igjen etter en sa, og det ser ut til at det gårt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en SA for 6 år siden.

Ble gravid igjen etter knapt et år - og fikk yngstejenta mi, som i dag er 4 år.

 

Hadde det ikke vært for SA'en, hadde jeg heller ikke hatt tuppa mi ;)

 

Trøster meg med det i dag, selv om det var tøft da jeg mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid igjen etter 1,5 måned, men det skal legges til at jeg brukte pergotime.

 

Kan du ikke få pergotime igjen? Legene sa til meg at jeg kom til å bli gravid uten hjelp, men at det ville gå litt raskere hvis jeg brukte pergotime. Jeg fikk resespt på det 3 uker før jeg fant ut at jeg hadde blitt gravid etter 9 mnds prøving.

 

Lykke til....håper du blir gravid igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne sikkert fått dte igjen. Men siden det er ett sterkt hormonpreperat så velger jeg å vente litt med å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på det, men du ammer sikkert. Siden du klarte å bli gravid uten hjelp etter at du fødte datteren din er det jo like stor sjans for at du kan bli gravid igjen :o) ...hvis det drøyer, så har jo du såpass mye erfaring med helsevesnet at du kontakter de riktige kanaler når dere føler behov for det....hjelper å tenke etter bittelitt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke nei, hvis du går inn på profilen min så sjønner du hvorfor, jenten var liten å svak, så jeg fikk det ikke til. men takk for hjelpen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg at du ikke ammer. Hadde ikke lest på profilen din.... Jenta de var veldig liten, er hun født rundt uke 30?

Håper det går bra med dere, og at du får et normalt svangerskap neste gang med en vanlig fødsel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på hjemmesiden min så får du hele historien. Hun er ikke født i uke 30, hun er født 2 uker før terminen. Pga morkakesvikt haldt hun på å dø i magen min uten at noen visste det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusomt, det var min største frykt under forrige svangerskap, spesielt på slutten. Endel av frykten var nok pga en venninne som mistet til termin, døfødsel uten forklarlig grunn - så grusomt.

I dag er hun heldigvis velsignet med to nydelige tvillinger.

Håper det ordner seg med graviditet med dere, og at dere får den beste oppfølgingen under svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for det så kan jeg si at du vil merke det dersom det er så stor morkakesvikt som meg. magen min ble ikke større fra uke 30 til 38, berre se på bildene på hjemmesiden. problemet mitt var at det var ingen som hørte på meg, men nå er jeg lovet bedre oppføging neste svangerskap dersom jeg blir gravid flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde bare en mens imellom min sa og dette svangerskapet. Går bra foreløpig. Har også hatt en MA i uke 22, og valgte da å vente en stund, ble gravid igjen på første forsøk halvt år etterpå. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...