Gå til innhold

Er d noen her som har hatt mensen helt på begynnelsen av graviditeten?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei anonym.jeg fikk mensen 30.4.2 dager før fikk jeg ømme bryster,de har ikke blitt bedre,heller verre.jeg har vært gravid før,3 ganger.jeg kjenner godt igjen ømmheten i brystene.Du vet de kjertlene inni brystene,de er skikkelig ømme og vonde.og brystvortene mine er såre.jeg har vært veldig trøtt og svimmel i d siste.må til stadighet legge meg og sove på dagtid,greier nesten ikke holde meg oppe.og d føles ut som om jeg er i bakrus.småsulten ofte men blir fort mett.Tisser ofte.Blodårene på kroppen er mye skarpere enn før.Til og med rundt munnen,d ser ut som om jeg har bart..jeg har vært litt plaget av halsbrann og sure oppstøt også..jeg har hørt at selv om testene er negativ kan man være gravid likevel.og d kan gå en stund før den blir positiv,d var ei som sa hun hadde hørt om noen som ikke fikk positiv test før hun var 9 uker på vei.Er jeg gravid er jeg vel 7 uker i morgen..Jeg tør ikke dra til legen,er redd d skal være innbilning,så flaut! Jeg vet ikke,kan hende jeg har lite jern i kroppen,men hva med de andre symptomene da?? F.eks de ømme brystene...Har tatt 3 tester,den første den 7.5 så den 12.5 og sistgang den 17.5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...