Gå til innhold

blør...


Gjest

Anbefalte innlegg

faen! jaja... for 1 uke siden blødde jeg friskt blod og kom til UL, men man kunne ikke se om noe var galt. For tdlig. Og i dag, 1 uke senere, kommer det brunt blod/utflod. kjenner murringer i magen, så jeg får vel sikkert regne med at dette ikke går bra. skal på UL tirsdag.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner deg godt! skal selv prøve å få UL i morgen,så hjertet slå da jeg var 8+0,er 9+4 i dag,men jeg er likevel ikke beroliget etter en del blødninger den siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det er kjedelig ;(

men hvis det ikke er mye så kan det jo allikvel gått bra ?

Krysser fingrene for deg på tirsdag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er vel ikke så mye... hadde jeg ikke fått noe idag, hadde jeg med stor sannsynlighet regna med at det går bra.

blir bare frustrert! har vært å sett litt tilbake i tid på enkelte innlegg og det skrives endel om hormon- blødninger ol, men det finner vi vel ut på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe det er det !!

Jeg blødde selv for noen få dager siden, men det ¨stoppet etter 2 dager, skal til ul i uke 8, er 6 + 3 idag..

Kjempe masse lykke til hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for det og masse lykke til for deg og!! :-) har bare hatt blødninger som har stoppet med engang (den for 1 uke siden) og nå brunt utflod eller hva d nå er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...