solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. mai 2007 #1 Del Skrevet 20. mai 2007 Sent i går kveld får eg melding av ei venninne fra sveio - der me bodde. At hennes mann hadde vore oppom x-en min og "stakar gutten min - det er jo helt gale, kossen går det egentlig med han" Hjerte mitt hopte som bare det i brystet, det gjorde nesten vondt. Og skikkelig vondt i magen. Eg svetta og frøys om en annen. Måtte ringa til denne venninne og spør hva hun mente - og fikk beskjed at x-en min hadde vore i en kolisjon der guttungen min var med i bilen. Hu sa at gutten min hadde blåveis og et plaster i fjeset og han såg ikke heilt bra ut syns hu. Forta meg å ringa x-en min som ikke skjønte koffor eg var så bekymra. "det er bare et lite skrubbsår" Men hallooooo, han er en gutt på 9 år - og han syns sikkert det var mye mer dramatisk en han voksne. Skal hente han om noen timer - og skal høre med gutten selv kossen han har det og om han har vondt noen plass. Da kjøre eg han til legen med en gang. I grunn så syns eg x-en min skulle tatt han til lege uansett - det er dei skadene me ikke ser som er skumle. Kan ikke skjønne at han ikke forstår at eg blir redd... og sint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. mai 2007 #2 Del Skrevet 20. mai 2007 Skjønner godt du er sinna, jeg! Nå vet jeg jo ikke hvor alvorlig det er, men dersom det er sånn at han (gutten) faktisk har fått sår i det hele tatt så er det jo ikke bare, bare. Dama til en kollega kjørte kraftig nok på en bakfra i helgen (sånn at bilen ble kondemnert) og hun fikk ikke en skramme....? Men (og nå er jeg kanskje litt stygg - du får overse det hvis det er helt feil) utfra det du har fortalt om den mannen så virker han jo ikke som den skarpeste kniven i skuffen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Du var ikke stygg Yaddaline - har hatt to samtaler med han i dag og der han ikke klarer å la være å bli irritert på meg for eg ba han om å heller gi meg beskjed om det skjer noe slikt igjen. Så slipper eg å engste meg om noen forteller meg litt om det som har skjedd. Ingen som hadde vist kossen det hadde gått med dei i bilen. Han har ett sår under øyet, litt blå ved kanten på øyet og han har vondt om han kniper øyet hardt sammen. Men ellers tar han alt helt bra - snakker om det på en fin måte så kanskje han ikke syns det var så skremmende. Heller morinstinktet mitt som tok overhånd - vil jo ikke at barna våre skal skade seg og eg klarer ikke alltod å tenke på det beste. Eg blir veldig pessimistisk noen ganger... tenker at det værste kunne skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 20. mai 2007 #4 Del Skrevet 20. mai 2007 Off, skjønner virkelig hvorfor du ble sint, trodde det var opplagt at man ringer å gir beskjed når slikt skjer! Å at ikke man får vite det av andre!! Men håper han har skjønt tegninga nå, og at han ringer hvis noe slikt skjer igjen (håper for all del at han slipper å gjøre d) Og bra at det gikk bra med gutten din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 21. mai 2007 #5 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei, vettu hva??!! Hadde blitt sinna jeg og!! Sånnt er jo ikke noe man holder skjult for en mor!!! Alvorlig talt! -Godt han er x, sier jeg bare..! Bra at det står bra til med gutten din! Håper det ikke dukker opp noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå