Gå til innhold

4 mnd baby ser tv mens pappa sover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så forbanna. i dag var det hans tur til å stå opp med henne slik at jeg kunne få sove to timer ekstra. han gikk å la seg kl 5!!! og måtte tilslutt stå opp med tuppa kl 9. etter en halvtime hører jeg at hun er misfornøyd, jeg titter ut døra og ser at hun ligger i lekegrinda si som er flytta til rett foran tv'n. der står det på disney channel. og han ligger på sofaen og sover! gikk å la meg igjen, tenkte å vente til hun begynnte å gråte med å gå dit. hørte ikke mer, så jeg sovnet igjen. våkner 2 timer etter av at hun er misfornøyd igjen. smågråter. pappan ligger fortsatt og sover!! da står jeg opp og tar henne. han våkner og går og legger seg i senga igjen.. blir så forbanna på han. jeg må jo kunne stole på min egen mann, at han tar seg av datteren vår! kommer ikke til å la han ha henne alene flere ganger i hvertfall. det er for ille altså..

sorry, men måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jeg hadde blitt skikkelig forbanna jeg om mannen min hadde gjort dette! Må kunne ta seg skikkelig av ungen sin en liten stund de også!

Skrevet

Ja det samme gjør barnefaren.. j***** idiot..

Skrevet

jeg tenker bare "enn om.." . det er så mye som kan skje, og han våkner ikke av at hun gråter en gang.. han kan ikke ofre seg i to timer. nå sover hun igjen. skjønner ikke hvordan det går an jeg. jeg gjør jo dette hver dag, og han kan ikke engang gjøre det èn gang i uka!! og det vises jo at han sovnet med vilje, siden han plasserte henne rett foran tv'n..

Skrevet

Faren her står ikke opp i det hele tatt:( Da må jeg mase og mase.. Gitt opp for lengst

Skrevet

Huff ja. Det virker som enkelte menn (inkludert min egen til tider), ikke skjønner at de må utsette sine egne behov til fordel for den lille!

Til HI, du har all grunn til å være sintsintsint!!!

Skrevet

ja åh, det er jeg også. han ligger og sover ENDA!

Skrevet

Hvis det hjelper så kan jeg være sint på dine vegne!! ; )

Når skal de der mannfolkene forstå at det å ha barn krever endel planlegging? Har man lovt å ta seg av babyen en morgen må man søren meg ta ansvar å passe på at man selv har nok søvn!

Grrrr!

Skrevet

ja ikke sant. måtte vekke han nå. joda det hjelper litt at du er sint på mine vegne, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...