linemor2 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Først tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en brio kombivogn, men bagen er jo så liten. Jeg får jo babyen i september, og det blir jo ikke blass til noen voksipose og babyen i den utover vinteren. Så ettersom vi får kjøpt ei brukt god sportsvogn så vurderer jeg å kjøpe bagvogn, som babyen kan ligge i med ullpose eller voksipose hele vinteren og utover våren. ( er kald vår her). Har sett på Simo sin bagvogn og den ser jo ok ut, men er det noen som har erfaring med den eller andre bagvogner?
*foreverhappy* Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Vi har bagvognen og en sportsvogn til Simo. Er veldig fornøyd med begge deler. Bagvogn er jo den vognen med størst plass inni, veldig greit når man får barn på høsten. Jeg fikk i oktober og brukte vognen til nurket var 6 måneder. Hun bruker den framdeles til å sove inne i på formiddagen. Den er både vanntett og vindtett og behagelig å trille!
Miamed4mannpåvei Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Simo bagvogn er helt suveren! Lun og god, stor plass til pose o.l. Nydelige fjæringer (de beste på markedet??) og kjempefin design synes jeg. Brukte min til baby var 7 mnd fordi den var så god jeg
matilde med to små venter nr 3 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har hatt simo vognen til mine to første barn. Nå venter jeg nr 3 og skal selge vogna mi.. Den er rett og slett alt for stor sammenslått!! Den får akkurat plass bak i stasjonsvogna vår, og da har vi ikke plass til noe annet, så jeg har kun brukt den hjemme, umulig å ta med på reiser. Så nå skal jeg kjøpe en kombivogn som tar liten plass sammenlagt. Ellers er jo simo bra, men god plass til voksipose, men det hjelper ikke meg siden vi er mye på farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå