kajak&Daniel Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Lillegutt fikk smake mat for første gang for 3 uker siden. Han er ennå ikke oppe i mer enn ca 1/4 porsjon. Da vil han ikke ha mer. Hvor fort gikk det før deres babyer ville ha full porsjon?
Har byttet nick ! Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 tok vel mellom 2 og 3 uker fra første smaksprøve ble introdusert til hun fikk full porsjon. Hun kunne sikkert ha eti full porsjon fra første stund, hun var sååå ivrig! Men det var dette med å øke gradvis da...Mulig jeg gikk litt sakte frem men.
kajak&Daniel Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Hvis du gikk sakte frem som brukte 2-3 uker, når jeg etter 3 uker er oppe i 1/4 porsjon, så går iallfall vi sakte frem! Men gutten min vil jo ikke ha mer da......
Blomman Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 6-7 mnd.....tok det før det kunne kalles porsjoner, men fortsatt er det ikke hver dag det spises fulle porsjoner nei... 16 mnd og lever stort sett på pupp i grunn ;-9
kajak&Daniel Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 Det var lang tid ja.. Men vi har forsåvidt ikke noe hastverk vi... Han har fremdeles mange nattmåltider.. I natt var det 6 stk... Jeg reiser fra han i 9 dager når han er 11 mnd, så da bør jeg vel begynne i god tid og pumpe og fryse ned da kanskje... Men fint å høre at det er andre babyer som heller ikke er så glad i fast føde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå