Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg begynte med disse i dag. Er litt spennt på hvordan de er. Jeg tålte ikke yasmin, så jeg fikk tak i cerazette i stedet. Er det noen som vil dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Har brukt dem 5 - 6 måneder. Ikke merket så mye, annet enn litt flere humørsvingninger. Har også hatt litt småblødninger. Forrige mens var veldig sparsom.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Har brukt cerazette mini-piller, men var kanskje det du mente? Brukte dem til sønnen min var 13 mnd ca. Merka ikke noe negativt, men virker som det var pga dem at jeg ikke fikk mensen tilbake etter fødsel..For første pille-periode med vanlige p-piller igjen så dukka mensen opp;) Mens veldig mange klager på disse pillene da, at de har problemer med masse uregelmessige blødninger etc..Men er jo så individuelt..Og dette er som sagt minipillene..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Nettopp sluttet igjen, da vesla har fylt 1 år, og vi begynner å tenke på nestemann. Ikke merket noe humersvingninger el. andre type bivirkninger. Ingen blødninger, men har ikke fått igjen mensen igjen heller, da:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 brukt disse og det har bare vært tull med mensen, uteblitt i 3 mnd så for å få det hver 14 dag, og masse små blødninger. Ble så lei at jeg sluttet og da kom humøret og sexlysten tilbake gitt. Aldri mer de pillene....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 de blir ikke kalt for minipiller lenger..... trenger ikke å bli tatt til fast tid. d står d i bruksanvisningen. De fungerer på samme måte som vanlig p-piller
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Forskjellen på mini-piller og p-piller ligger ikke i hvordan de tas. Mini-piller inneholder bare gestagen, mens p-piller inneholder østrogen også. Cerazette er mini-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå