Gå til innhold

Få tegn og mye utflod..Alt bra?


nick_314625

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 4+4, og urolig... Har barn fra før, og da har jeg tidlig fått veldig ømme pupper, men nå nesten ingenting. Nå har jeg bare masse utflod, også leste jeg i et innlegg at det var noen typer utflod som var et tegn på abort. Noen som vet mer om dette? Har to barn fra før, men mye som er glemt siden forrige svangerskap :-)

Har mye menssmerter, og innimellom litt uvel, men blir noen ganger usikker på om jeg bare ønsker å være uvel, eller om det er graviditeten som gjør det... Uff, får mange dumme tanker i denne fasen..

 

 

Hilsen M.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

 

Jeg kan ikke hjelpe deg med dette med utfolden....Men jeg er 4 + 2 har også mensmurringer......Er også litt "rar" i kroppen, faktisk kvalm spesielt når jeg er småsulten. Denne kvalmen fikk jeg alerede en uke etter el. Tror nok du kan slappe av, uflod er vel ganske vanlig under graviditet.

 

Dette er også mitt 3. svangerskap. Men husker lite av hvilke symptomer jeg hadde tidlig i mine to første svangerskap...

 

Lykke til med svangerskapet, alt går nok veldig bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten ingen symptomer i begynnelsen, og masse utflod. Tror det er helt vanlig, du kan nok slappe av! :)

Har aldri hørt at utflod er et tegn på abort, det er jo hvis en blør masse i forbindelse med smerter i magen.

Jeg har hatt blødninger også, men det har gått bra. Er i uke 18 nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...