Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Føler meg plutselig mye mer pigg nå som uke 9 er unnagjort - er dette vanlig eller er det et tegn på at ting ikke er som de skal? Har sett hjerte banke på UL for noen dager siden.
BEA-77 Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Slik var det for meg også... Ble plutselig mye piggere på den tiden, kvalmen gikk fra å komme å gå gjennom hele dagen til å bare komme som brekninger noen morgener. Ømmheten i brystene gikk også delvis over. Fikk bekreftet i går at alt var bra her i gården, så skal bare glede meg over at formen er stigende!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Ei venninne så hjertet på UL i uke 8, men mistet i MA i uke 10, og da forsvant symptomene. Sorry...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 De første symptomene skal jo forsvinne etterhvert, og du er jo ikke langt unna 2.trim nå Jeg tror alt er helt som det skal:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Heisann! Jeg starter på uke ni nå. I dag har formen vært mye bedre. Deilig! Håper kvalmen er over for denne gang.
ruffen Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Så heldig du er! Jeg blir bare dårligere og dårligere...er i uke 11. Det er sikkert ingenting galt. Nå kan du bare glede deg over graviditeten. Gleder meg til jeg kommer dit også! )
Niem og Patrick Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Samme med meg, kvalme og ømme bryster forsvant da jeg kom inn i uke 10. Nå er det bare svimmelhet, trøtthet og dårlig matlyst igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå