Gå til innhold

Flere som har opplevd at kvalmen/andre symptomer avtar i uke 9/10?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg plutselig mye mer pigg nå som uke 9 er unnagjort - er dette vanlig eller er det et tegn på at ting ikke er som de skal? Har sett hjerte banke på UL for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det for meg også... Ble plutselig mye piggere på den tiden, kvalmen gikk fra å komme å gå gjennom hele dagen til å bare komme som brekninger noen morgener. Ømmheten i brystene gikk også delvis over. Fikk bekreftet i går at alt var bra her i gården, så skal bare glede meg over at formen er stigende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne så hjertet på UL i uke 8, men mistet i MA i uke 10, og da forsvant symptomene. Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første symptomene skal jo forsvinne etterhvert, og du er jo ikke langt unna 2.trim nå:)

 

Jeg tror alt er helt som det skal:)

lykke til:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg starter på uke ni nå. I dag har formen vært mye bedre. Deilig! Håper kvalmen er over for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Jeg blir bare dårligere og dårligere...er i uke 11. Det er sikkert ingenting galt. Nå kan du bare glede deg over graviditeten. Gleder meg til jeg kommer dit også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme med meg, kvalme og ømme bryster forsvant da jeg kom inn i uke 10. Nå er det bare svimmelhet, trøtthet og dårlig matlyst igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...