Plutseliten*2 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 I det siste har meg og barnefar hatt en god tone oss i mellom og vi diskuterer ofte mulighetene for at vi skal ta opp trådene og bli en familie igjen,men vi vil ha litt kjærestetid hver for oss først.Han stiller opp 100% for meg og babyen,men eldstejenta blir litt glemt oppi det hele.(hun er ikke hans biologiske,men han har alltid vært pappa`en hennes) Hver gang det begynner å bli hett mellom oss,så kommer bremsene mine på.Jeg er livredd for å bli like såret igjen,jeg er redd for å innvolvere vesla i et nytt brudd.(og kommende baby) Nå har vi pratet fint om alt og vi har vært ute ved et par anledninger,men i går så var brodern og madammen innom og da knakk jeg sammen etterpå.De deler svangerskapet,spark og alle andre opplevelser.jeg gråt i 3 timer i går og ting ble ikke bedre da jeg fortalte dette til mr.x.Han sendte mld å sa han satt med de samme følelsene,men at jeg skulle vite han alltid skulle stille opp for oss og at han var kjempe glad i meg.Hormonelle meg gråt 10ganger mere etter dette og jeg ba han slutte med å si at han er glad i meg.Han ble såret og jeg har ikke hørt noe siden. *sukk* Flere som har det sånn?
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Det er ikke alltid alt er så greit, men nei du ødelegger ikke alt fordi om du savner å dele graviditeten din med en som virkelig stiller opp.. Selv om han kanskje ble såret så har han sikkert klart å såre deg en del å så det burde han bare tåle, det er jo slik at du savner å ha det slik som de og det tåler han nok å høre fordi om det kanskej svir litt hos han å!! Noen er det bare slik at vi gråter våre modige tårer og føler det er dritkjipt å ikke ha en som er dær for oss hele tiden for å dele gleder og sorger og alt som fører meg i denne tiden, men du skal se det er sjelden rosenrødt i alel forhold heller, mange som sliter med samme følelsen i forhold for de føler partneren ikke engasjerer seg nok. Håper dere klarer å ordne opp og kanskje bli ett par igjen når tiden er rett for det, du skal se det meste order seg til slutt:) klem til deg:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Han må jo forstå at du e litt skeptisk nå, d hadde jo nesten hvert naivt hvis du ikke var d. Høres ut som at han virkeli mener d han sier, og eg håpe at d ordne seg for dåkker, og d gjør d sekkert skal du se;) D blir å gå bra til slutt, og eg trur alle må ha en liten sånn ordentli knekk, før man klare å komme seg videre. D meste ordne seg til slutt, og d gjør d nok for dere:) *sender deg en stoooooooooooor oppmuntringsklem*
Plutseliten*2 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 nah,dere er nå så søte at man kan få hull i tenna å da.Tusen takk for svar *kjempekooostilbake* Håper for alt i verden at det ordner seg mellom oss,men det får kun tiden vise.Nå var det han som kastet oss ut,så det blir på en måte hans oppgave å overbevise meg om at han vil ha familielivet og ikke ungkarslivet. Han ringte meg midt på dagen i dag og lurte på hvordan det gikk med oss og ville gjerne snakke om hva jeg følte i går sa jeg så et forelska par dele graviditeten og hverandre slik jeg trodde jeg og xn skulle gjøre akkurat nå. Godt å få tømt seg litt og han var jo self så uforskammet søt og lyttende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå