Happy H Skrevet 19. mai 2007 #1 Del Skrevet 19. mai 2007 Eg e gravid igjen!!!!!!!!!!!!!!!termin 17januar.. Og vi ska gifte oss!!!!!!!!!!!!!!!!!! 22.september.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 20. mai 2007 #2 Del Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer så masse, med både baby og bryllup!!! Kjempe kos å høre :-) Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer. Det var kjempe gode nyheter ja. Både det ene og det andre. Lykke til videre. Planleggingen er vel nesten i boks fra før, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. mai 2007 #4 Del Skrevet 20. mai 2007 gratulerer enda en gang din snik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2007 hihi, tusen takk jenter!!!! joda, planene va jo nesten i boks, men e ny plass, nye lokaler osv,så må tenke mye nyt!!!!men har så klart masse tanker om kossn ting skal være fra før;) Min største skrekk no e kjolen, den mååå bare plasse m en 5mnd mage inni.. så no e d laaaange turer og slutt på snop og brus;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjørnebær Skrevet 21. mai 2007 #6 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette var kjekt!!!!!! Gratulera masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 23. mai 2007 #7 Del Skrevet 23. mai 2007 Så artig Gratulere så mye både med spiren og det kommende bryllupet. Kos det i tiden fremover. Stor klem fra mæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 24. mai 2007 #8 Del Skrevet 24. mai 2007 Grattis med både giftemål og graviditet, det var gode nyheter. KLemmer i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. mai 2007 #9 Del Skrevet 25. mai 2007 GRATULERA!! Så kjekt då! va og besøkte Synnøve før 17 mai, der fekk eg sjå bilder av snuppo di. Kjempesøt! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 26. mai 2007 tusen takk synne!!!!!!!!!! Har du fått andre mann no? va d ikkje i april du sku ha? hadde vert kjekt å treffes ein gong vi begge va på øyo=) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. mai 2007 #11 Del Skrevet 28. mai 2007 Happy H: sett innlegget på BIM.............? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 29. mai 2007 #12 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei! Nå e andremann komt. Han kom 31 mars, i hui og hast! Gubben rakk ikkje tilbake fra Danmark i tide.. Han kom 3 tima for seint... (Han og snuppa besøkte svigermor som var i koma. Hun ble syk på tur der nede...Det gikk heldigvis bra med henne, hun var på jobb igjen nå i helga). Hadde svigerinna mi med meg istadenfor. Ho kom på besøk for å passa på meg så eg ikkje va aleina så seint i svangerskapet, tilfelle det skulle skje noe.. -takk og lov! HAdde aldri komt meg på sjukehuset i tide hvis ikkje ho va der... Dumme meg skjønte jo ikkje at fødselen va i gang.. :s *klaske meg i panna* Jaja..ut kom en stor og flott gutt iallefall... 4064 g og 53 cm.. Nå e han 6 kg og 60 cm! Sindre Nikolai heter han -Men vi skal bare bruke Sindre... Han sover masse, og er veldig rolig. Men snuppa har nå begynt å trasse litt og er nok litt sjalu, selv om hun bare vil kose og klemme hele tiden... Ja, så der fikk du/dere hele den historien også..hehe.. kanskje ikke akkurat det du spurte om men..hihi.. HAdde vore kjekt å treffast, men må innrømma at det er ikkje så ofte me er heimom... Men ska no sei fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 29. mai 2007 oyoy oy synne,dgikk jammen fort! bra du hadde svigerinnen din der då ja=) stor ogflott gutt,håpe dåkke kosa dåkke masse. godt å høre d går fint m svigermor,guri kor ekkelt då. e løye m d di små.forstårgodt de blir sjalu eg når d komme nokken som stjele litt oppmerksomhet, hihi..men d e sånn som høre m d der!! Kossn e d å være tobarnsmamma då?travelt? Satser påå være sjøl om nokken mnd. men før d har vi bryllupetå konsentrere oss om=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå