Gå til innhold

Noen som vil se hvor stooor gutten min har blitt nå?=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vokser så fort! Hjelp.. Synes ikke det er lenge siden han kom jo...:o)

www.malin-06.piczo.com

*stolt mamma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åmen, sååå nydelig!! de blir faktisk bare herligere og herligere! du ligner jo på sandra lyng haugen jo, haha :D

Skrevet

Så søt han er, og så flott du er!

Gleder meg til å se dokumentaren!

Skrevet

Hehe.. Jeg, emil og flere skal være med i en doku-serie på tv-norge! Om unge mødre :o)

Sendes mest sannsynlig fra september av!

*skummelt*

Skrevet

oi, stilig, gleder meg til å se!! er de med dere daglig eller, med kameraer på slep? det står d virkelig respekt av, førstegangs er ikke bare-bare, og med kameraer rundt i tillegg!! blir kjempegøy å se ihvertfall ;o)

Skrevet

De kommer og filmer 2 dager i slengen... Aner ikke hvor lenge og hvor ofte de kommer jeg :)

Ja, det blir spennende! Gruer meg litt da.. hehe.. Vi skal ha dåp den 10.juni så de kommer da! Så skal de kanskje være med oss på ferie til Danmark i sommer... :o)

Skrevet

oi, så skummelt! skjønner at du gruer deg.. men fra det inntrykket jeg har av deg her inne tror jeg du kommer til å takle d veldig bra!

bra dere sa ifra, akkurat sånn tv jeg liker :o)

Skrevet

Hihi.. Ja, det spørs :) Blir kjempemorro å se igjen for Emil om 10-15 år hvertfall!=D

Skrevet

ja, absolutt!! de får gi deg en spesial-utgave på dvd som takk for hjelpa ;o)

Skrevet

Lille Emil var sjempesøøøøøt:). Mulig han tar seg en tur til byen og treffer micro om noen år da..hehe...hun er født 8. mars.

Står med opp-og-ned-stemme ut på trappa her og spør om x er inne...:)

Skrevet

Han Emil va superskjønn!:-) Æ e åsså vældi imponert over ka du får tell på den sia..Kor du har lært alt det dær??E bare litt misunneli..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...