Gjest Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 -naturtalent, i ALT! -verdens beste mamma -monstermor -"etter boka" -penest, kulest og best... Eller, jeg er litt småbrisen og klar for senga, hva er du?
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er: - En hobbypsykolog - En løgner og bedrager - Usaklig He he...
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 du er altfor sent oppe, det er det du er!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 mener vel strengt tatt deg, men tror nok resten burde tatt kvelden også.. spes mamma til en stor og en liten.... (ish, nå er jeg litt frekk... bra jeg skal holde meg unna en stund) men hun skal jo opp tidlig å være perfekt mor i morgen også!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 gosj, her er vi og våkne:)skal straks krype under dyna altså...lover! Og ja, jeg er en perfekt mor:)(hihi)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Haha... (du vet hva jeg ler av...) Og eh, jeg trenger da ikke legge meg, jeg trenger mer drikkevarer jeg, for nå er jeg jaggu tom! (eller jeg har 2 flasker baileys og en med vodka men de skal jeg liksom spaaare... ) What to doo? Noen råd? Skal jeg; 1. knerte den vanlige baileysen 2. knerte den med karamell 3 starte rett på vodkaen 4. ingen av dela, ta et glass vann og faktisk finne senga?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 have a coke and a smile and shut the fuck up! ;P
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Ikke knert baileys med karamell! Jeg gleder meg til å teste he he...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Coke? Tomt:( Jeg har altså kjøpt helflaske som om jeg tar en liiiten nå, er det nesten nok til deg likevel asså!
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #11 Skrevet 19. mai 2007 Hmmm, ok da. Du har min tillatelse til å gjøre hva du vil med din baileys... Såååååååååååå misunnelig! Vurderte å ta et glass rødvin tidligere men tenkte at det blir aldri med det ene, og jeg må opp tidlig i morgen... Hmrf...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Jensemann slokna kl 22 han så gjett hvem som skal opp med Embla;) Haha... Det kjipe er at ALLE la seg før 23 utenom svogeren min med downs, som bare mumler uforståelig når han er trøtt. HURRA! Kjempeparty... Sikkert en grunn til at jeg har "overtatt" DiB i kveld:p Nå skal jeg hente godsakene og ta meg en sigg, har forøvrig svart deg på tryneboka...
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 Sigg! Har heller ikke smakt røyk på et par uker nå... Vi må virkelig ut til helgen!
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #14 Skrevet 19. mai 2007 Uff ja, det er jeg som har stått opp med Nikolai i det siste, fordi når han våkner i 10 / 11 tiden så har Øyvind dratt på jobb... Synd på meg eller?
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #15 Skrevet 19. mai 2007 Men siden du får sove lenge så anbefaler jeg deg å smake litt på den baileysen! Så nysgjerrig på den...
snartmammapåny Skrevet 19. mai 2007 #16 Skrevet 19. mai 2007 Jammen dere da!!! I følge BOKEN så skal man ikke drikke... Side 44!!! Iallefall ikke før barnet er minst 1 år å kan være borte fra mamma og pappa(litt usikker på pappa faktisk, barnet kan få varige med om det ikke er vandt med pappa...(?)) i minst 24 timer (blir vel det om man kan gange mnd med 2..) Å man trenger jo tid både til å bli full og edru igjen. For BOKA sier at man ikke kan ha smakt alkohol når barna er innen 100m avstand (side 46). Det kan få fatale konsekvenser når barnet blir voksent...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #17 Skrevet 19. mai 2007 ti ellevetiden du liksom... Ja, jeg må TYNE Embla for å holde henne i senga til 0530... Har begynt å legge henne senere, så nå kan hun finne på å sove til 0715! (hun sov faktisk til 0915 her om dagen men da la jeg henne ikke før 2130 heller...) Og skal man følge boka så MÅ man legge dem før 1930 vet du, men UTEN gråt! brb...
ScaryMama Skrevet 19. mai 2007 #18 Skrevet 19. mai 2007 kaa82, Søren at jeg ikke har den boken, godt at du var her for å fortelle meg dette:) Tillab, for barna våres mentale helse så får vi holde oss hjemme! Og Nikolai legger seg i 19:30 tiden, for da tar han sin siste lur nemlig!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #19 Skrevet 19. mai 2007 kaa; se der ja, jammen godt jeg ikke har boken for da kan jeg proklamere at det er "bokforlaget" sin feil at mitt barn er totalt ute å kjøre! Kan man saksøke også tro?!?! Ja, vi holder oss jo hjemme, hos meg! Til vi er fulle nok for annet sprell:P Hahaha...
snartmammapåny Skrevet 19. mai 2007 #20 Skrevet 19. mai 2007 Ja godt dere har meg, som sitter her med boken. Da kan jeg fortelle dere hva som er rett og galt:D For BOKEN har ALLTID rett! DET er det ingen tvil om! Sorry tillab, kan ikke saksøke, det står det i BOKEN at man ikke kan gjøre. Da blir barnet litt kortere på den ene forten enn den andre når de når 15 år... desverre... så saksøking må man holde seg laaaaant unna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå