Gå til innhold

til silkerotte

Iris:).

Anbefalte innlegg

Det kommer nå helt ann på personen da silkerotte!!! jeg har altid vært rolig.møtte en gutt som kom fra en ordentlig familie som også er rolig.vi var ilag ei god stund.gifta oss da vi var 18 år. planlagt gravid 4mnd etterpå. nå har vi vært gift i 4år.har ei nydelig datter .og venter barn nr 2.vi har d kjempegodt.selvsagt er det ikke alle som tror man lever i en lyserosa lyseblå verden og tror alt er lett. klart det er mange utfordringer i livet ,det og få barn og også det og være gift.

Alt er ikke en dans på roser. men i mitt tilfelle.ja jeg vet vi var unge som tok så store valg. men itillegg var vi også så kalr for d som man kan bli klar for det. vi viste at det kom til og bli tider der ting ble tungt men er også såpass modne at vi vet det kan ordnes. Kanskje er vi et sjeldent tilfelle som giftet oss så ung?! men døm ikke alle under samme kam.

synes det er ganske tåpelig og komme med slikt som at du syns det er tragisk at de under 19år planlegger og få unge.

Jeg viste jeg var klar fordi jeg var i et stabilt forhold. stabil økonomi(nei langt fra rik) og fordi det var grundig gjennomtenkt osv.ikke fordi jeg var lei festing osv.

I noen situasjoner er det tragiskt. men ikke alle!

hvor gammel er du egentlig?

Fortsetter under...

foresten..du nevnte det og jobbe på ICA? eller andre butikker for den sags skyld. det er da like bra jobb det som andre. nå jobber ikke jeg slik da.men skjønner ikke hvorfor du skal katorisere det som et dårlig yrke? Da må jeg si du er frekk mot ganske så mange tusener av voksne og unge.med tanke på hvor mange ica butikker det er her ilandet.

eller skriver du innlegg bare for og provosere og få respons? for det virker lite seriøst gjennomtenkt det du skriver.eller er du kanskje ikke så gammel selv?

Annonse

Jeg kan bare svare for Siklerotte og ikke SiLkerotte, jeg...

Nei, jeg er kjempe redd for å vise hvem jeg er! Men engelen Gabriel så frykt ikke; - så jeg har turt å vise det til spesielt utvalgte...

For øvrig er det mer enn 10 her inne på BIM som har sett mitt sanne jeg... Du har bare ikke vært utvalg lillemeg88.....

Dévasté...?

Gjest Odyssey-mamma på torsdag

Siklerotte mente faktisk bare å oppklare en del ting med det første innlegget sitt. Ja, det skled ut endel, men hun mente det faktisk godt. Syns det er morsommere med dere som faktisk angriper henne med hud&hår i ettertid, og ikke klarer å legge det bak dere.

Hvis det hun sa var så jævlig på viddene som dere skal ha det til så hadde dere vel ikke brydd dere, men tydeligvis traff det.

skjønner ikke hvorfor dere orker å "forklare" dere til henne egentlig, med å skrive inn hvordan deres situasjon er ... la nå henne bare mene det hun vil mene om hun vil det, dere vet nå selv hvordan dere klarer dere... er langt fra enig med henne i innleggene hennes, men jeg kjenner meg selv og tviler ikke på at jeg og sambo kommer til å bli kjempegode foreldre selv om jeg er ung!

Det er vel ikke egentlig poenget her... det som er problemet er at hun er på her bare for å lage kvalm. Hun svarer frekt og er generellt vemmelig mot folk, og da synes jeg at hun bør få høre det!!! Det er veldig synd at hun har blitt sånn...hun pleide å være en av de koseligste her :( det er tydelig at det å bli mamma ikke var så bra for henne, håper bare ikke hun lærer datteren de trangsynte verdiene sine :-S for da synes jeg synd på det uskyldige barnet!

Annonse

Vemmelig svarer jeg til de som jeg mener ikke er verdt tiden min... OG slik er det!

At jeg pleide å være en av de koseligste her inne er ganske moro at du sier! Jeg pleide da rett og slett ikke å være dem som sympatiserte med alle og skrev masse, masse, masse. Jeg husker nå hvert fall at jeg støttet alle unge mødre, ja selv de som valgte å bli gravide selv. MEN, siden den gang har jeg åpnet øynene litt mer for verden. Datteren min har det for øvrig ypperlig!

Period.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...