Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg var akkurat nede å sjekke sønnen min som sover søtt. Der luktet det bæsj. Syns dere jeg skal vekke han for å skifte eller? Han bruker å sove hele natten, så jeg syns det er trasig å vekke han da, men han kan jo ikke ligge med bæsjbleie hele natten heller. Råd?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Hadde jeg trodd at gutten min hadde bæsjet hadde jeg skiftet på han,for jeg hadde vært redd for at han skulle bli sår av bæsjen. Rart at han sover da,men det kan jo hende at de av og til gjør det.Lillegutt kan jo ligge på gulvet og leke og jeg kjenner det lukter av ham og han er like fornøyd,men jeg skifte da på ham.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Slå på et lite lys og skift bleie i senga hans.. ta et håndkle under stompen hans kan også være nyttig hvisk med rolig stemme til han i tilfelle han våkner sånn at han "skjønner" hva som skjer...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Dette kan bli ekkelt; stikk fingeren inn i bleia og finn ut om det er noe der eller om det kan være fis som lukter. Ekkelt ja, men man vil jo ikek vekke ham unødig og om han ligger hele natta med bæsj kommer han til å slite med sårhet og bleieutslett i flere dager..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Stakkar liten vennen. Han hadde ikke bare bæsjet, men skikkelig bæsjet seg ut. Lakenet, madrassen, pysjen og hele seg selv. Måtte vekke han og spyle han i vasken. Han var bare så forvirra og trøtt da. Hylskrek under hele stellet, men roet seg etter å ha fått litt pupp. Sover heldigvis nå. Takk for råd LL
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Dakar:) Jammen godt du sjekket da, tenk om han ikke hadde våknet i løpet av natta!
snartmammapåny Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 stakar liten..!! Bra du fant ut du skulle stelle han da iallefall, var nok det beste det;)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Da hadde jeg vekket han,men om det hadde vært på dagen så hadde jeg kanskje latt han sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå