Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Fyfader at det går ann sier jeg bare.. Æsj! Var på kafe jeg spiste is og tassen fikk frukt. HAn satt i vogna si og jeg mata han. Plutselig ser jeg han tygger på noe som ikke kan være fruktbiter.. TAr fingern min i munnen han s å kjenenr noe hardt får litt panikk for er litt vanskelig å få tak i litt glatt.. BARe flaks jeg ikek dytta den ned i halsen på tassen istedenfor å ta den ut.. Fikk tak i den noe som ligner en evighet, men var kanskje 8sekunder.. Ser da en fruktstein i mandel form og størrelse mener det må være plommestein.. Tassen må ha finni den på plassen ved siden av der vi satt.. Men æsj tenk hvem som har hatt den i munnen sin av før av?! og bare spytta den ut. og tenk om tassen haddde fått den i halsen!! Noen mennesker tenker ikk i det heletatt.. Pluss det så ut som den var ganske gammel så lrer på om kafeen noengang vasker der? Blir så sinna og redd for hva som kunne ha skjedd og sinna for at noe nbare spytter ut ting i hytt og pine..
-MtG- Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Unnskyld meg, men mener du at den personen som hadde sitti der og spist plomme var ansvarlig for at gutten din fant den plommesteinen? Er det ikke DU som har ansvaret for at han ikke putter upassende ting i gapet? Ellers så skjønner jeg veldig godt at du ble redd da. Ikke noe morsom opplevelse, tenker jeg.
*Isabell* Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Nei fy da, tenk å spytte ut igjen plommesteinen!!! Hello?? det er da vel helt notmalt å spytte denne ut igjen??!!!! Er vel heller du som burde passet litt bedre på da!! Skjønner at du ble skremt og at det er ekkelt å tenke på men, mener det er tåpelig å "legge"skylda på den som har spyttet ut steinen igjen!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Visste noen kom til å si sånne ting ja!! Nei jeg pleier jo å la plommesteiner og diverse ligge igjen på stoler/benker når jeg spiser plommer og andre ting.. Er da en selvfølge å ikke rydde etter seg.. Alle spytter ut plommesteiner og lar de være igjen på stolen dem satt! Ja serlig syns jeg ser det! SNudde meg i 1sekund og ja veit det var skikkelig uansvarlig.. Tassen er jo bare 11mndr.. Men nå var det siste gang jeg gadd å være på denne sida hvertfall! Har ikke et positivt inntrykk her jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå