Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 I løpet av et døgn har jeg vasket fire klesvasker og satt i gang tørketrommel tre ganger (siste runde går nå!). Dette til tross for atr ungen har klamret seg fast til armen min i hele dag! Har hatt spysyk unge som har bæsjet, tisset eller spydd på alt vi har av håndklær i tillegg til at hun har spydd på pysj, sengetøy, pappa, mamma, pappa og mammas seng, sengeteppe.... you name it, she barfed on it!! Deilig!!!
Circe Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 *bøyer meg i støvet* akk for at du fikk meg til å føle meg skikkelig dritt nå liksom.. Huff... hehe
*1D* Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Fliiiinke seesa! Jeg bruker bare sette ungen i badekaret til h*n er frisk igjen jeg....
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 1D ; jeg ler meg i hjel. Syns jeg ser det!!! Og til HI; *gnukkgnukk* Jeg har ikke vasket mer enn 1 maskin på snart 2 mnd jeg, digger å være hos svigermor jah!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 bLÆ.. Sånn er hverdags her dessverre..!
*1D* Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 tillab: Måkketro jeg nærmer meg drittungen får h*n har vaske seg ferdig etterpå Jeg er skikkelig glad jeg IKKE er hos svigermor jeg;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 Altså prøver ikke skryte på meg husmor evner her ass... nei, pokker om jeg skal bli husmor!! Ish-- iiiick.... Kan koke poteter, stopper der. Ovnen min har kun to innstillinger, på og av! Stryke gjør mannen min! Men trykke på knapp kan jeg... derfor flink til å vaske klær... og taste på dib. Lur ide, 1D! Satte henne i dusjen i dag da både rompe og tryne var full av henholdsvis bæsj og spy. Hun protesterte stort, men spyles skulle hun. Etterpå gjorde hun som gutta og tisset stående på det rene håndkle jeg hadde lagt ut, dvs først tisset hun på en krem hun hadde revet ned på gulvet og SÅ rant tisset ned på håndkle.... Det var det femte rene håndkle jeg la på stellebordet i dag.... ah, man... skal bli digg å reise vekk litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå