Gå til innhold

Noen ledige i hønefoss?

Anbefalte innlegg

Vi trenger en snill, aktiviserende dagmamma til Anders f.o.m januar 2008 (altså en stund til!). Han fyller 1 år 31.12.2007. Du kan gjerne komme hjem til oss og passe eventuelle andre barn her. Vi har stort hus, en stor hage og skogen rett utenfor døren - sentralt i hønefoss. Dersom dette høres interessant ut, nøl ikke med å ta kontakt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9342872-noen-ledige-i-h%C3%B8nefoss/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg trenger også dagmamma fra høsten. Kunne vel tenkt meg å passet noen barn selv, men da må jeg ha minst 3 barn tror jeg. Dette for

å klare meg økonomisk. Har eksamen i skoleassistent(barn og ungdom),

gk helse og sosial, jobbet i barnehage og sfo. Har tre barn selv, men de to største klarer seg noe selv. 10 og 13 år. Om du ønsker, kan du sende meg en privat melding så kan vi prate om det..

• 2 uker senere...

Heisann! Dette kunne vært interessant...Det er viktig at reisetiden for å eventuelt hente/bringe ikke blir for lang, derfor lurer jeg på hvor i Hønefoss du bor (sånn ca)? Vi bor øverst i hønegata og jeg jobber som lærer på Hallingby skole - jeg vil derfor slippe å kjøre gjennom hele byen. Mannen min pendler til Sandvika, slik at det er jeg som må levere og hente. Kunne det vært aktuelt for deg å komme hjem til oss?

Jeg lurer også på hvor mye du hadde tenkt å ta for 100% plass, og for 80% plass.

Hvor gammelt er det minste barnet ditt? Mange spm dette her...

Jeg resier på ferie førstkommende søndag, men svarer deg så fort jeg kommer tilbake:) God sommer!

• 4 uker senere...

Hei. Jeg svarte på pm til deg, men det er vel så lenge siden at det har falt ut. Jeg har ikke bestemt meg helt enda, men må isåfall komme hjem til deg. Jeg har ei frøken på samme alder som Anders. Vet ikke hvor mye det er vanlig å ta for dagmamma nå, men tror nok ikke jeg klarer meg med kun ett barn.

Annonse

Jeg forstår at du er avhengig av å passe flere barn, men det er ikke noe problem! Jeg har bestemt meg for å jobbe 80%, altså ha en dag fri i uken. Det betyr at dere kan være hos oss 4 dager i uken. Du får gi meg beskjed dersom du har bestemt deg, så får vi eventuelt treffes for å ta en prat:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...