Gå til innhold

Hvor mange nære venninner har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun 2 som jeg vil kalle nære. Ellers er det gamle skole og studievenninner som jeg snakker med/treffer med jevne mellomrom, og søsteren min selvsagt! Hvor mange har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... la meg se....

Én.

Jeg har flyttet fra hjembyen min (over til andre siden av landet) for 2,5 år siden og har ikke akkurat klart å få meg et stort nettverk.

Har fått meg et par venninner her og der, men ingen som jeg kan kalle nære. Hun som står meg nærmest bor en halvtime unna, så det blir ikke så ofte vi treffes, men når vi treffes kan vi snakke om alt, og vi har det alltid gøy!

Men jeg er masse med svigersøstrene mine og svigermor. De er innmari allrighte, men kan ikke alltid dele alt med dem =)

Skrevet

En, og det er min kusine.

Skrevet

En veldig nær, tre nære, men ikke fullt så nære. Og rundt 10 perifere venninner som jeg snakker godt med, men ikke har det forholdet til. Mer sånne som det er gøy å gå på fest med, men ikke dem jeg betror meg til.

Skrevet

1 veldig nær,1 nær,men mange jeg kan skravle med over en kopp kaffe;-)

Skrevet

Tre nære, men ingen jeg kan si ABSOLUTT alt til.

Skrevet

tre veldig nære. og fem-seks nære, men ikke snakker med like ofte. og en haug av bekjente :)

Skrevet

haha jeg trykte meg inn på feil forum:P nå vet dere hvertfall hvor mange venner jeg har,hihi :P

Skrevet

Tre nære venninner som jeg kan snakke med om det aller aller meste. Har noen som ikke er så nære også. Dessverre bor de fleste et stykke unna, så jeg treffer dem ikke så ofte. Men heldigvis finnes det både telefon og mail. :-)

Skrevet

Som jeg kan betro meg om absolutt alt til: Kun en.

Også har jeg et par venninner som kan kalles nære, men ikke som eneren min:-)

Skrevet

Ingen=(

Har da noen jeg snakker med og treffer, men ingen som jeg kan snakke med om hva som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...