Bleikfeit.no Skrevet 19. mai 2007 #26 Skrevet 19. mai 2007 Jeg er litt ny her. Har sneket litt i kulissene en god stund før jeg turte å få meg en profil. *Skummelt* Overgangen fra *smugis* til ekte hardbarka dibber har gått lekende lett. Det hele startet i januar i fjor da jeg ble smelt på tjukken. Siden har jeg ikke hatt fred, verken i eller utenfor min egen kropp. Humor, tja.... Litt svart kanskje? Ler også bestandig kjempegodt av egne vitser(sånn at jeg ikke får fortalt dem ferdig selv), så jeg er vel rasende festlig antar jeg.
Lille søtnos Skrevet 19. mai 2007 #27 Skrevet 19. mai 2007 *Jeg er mirakelet`s mamma *Hun kom i Oktober 2006 *Humor? Synes ihvertfall du er morsom Tillab, så da er den vel dårlig : /
fiona71*2pp Skrevet 19. mai 2007 #28 Skrevet 19. mai 2007 Ny og ny.. Æ mene æ e ny... enda ! Vi lurte ut våres nurk den 15.feb. Det va lokking, hopping, puling,snemåkking, og knasking av glass me kanel.. til slutt varmepute på juran..og da ga ho vesst opp. Det va bare å komme. Va jo skikkelig sta og egen,selv etter rien va starta( nåkka æ høre dæm sir sikkert kommer mæ fra mæ.Men det står æ hardbarka på at kan umuuuulig stemme.)Men ut kom ho, og slutt va det på stillhet, og det normale liv. No går det i bleieskift, pupping,trøsting, og dibbing... Prate kun om baby,bleie,rett å galt eller?? og den mest brukte setninge e for tia : "æ leste på dib atte... " , "nei, æ e litt usikker, jenten på dib mente atte" og " æ ska gå inn på dib å spørre!" Humor har æ!..men det e nok av den nordnorske. Kanskje små frekk for nån, litt vel sarkastisk, og en del ironisk.. e antageligvis bare artig i mine egne kretsa, og for mæ sjøl...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 20. mai 2007 #29 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er ikke ny her inne på DIB, men svarer alikevel... Jeg er Zoomer, og har to barn - en sønn født 25. juli 2005 og en datter født 10.januar 2007. Humoren min er særdeles dårlig, men selvironi har jeg i bøttevis )
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 20. mai 2007 #30 Skrevet 20. mai 2007 - jeg er 100% bosnisk, som har bodd her i all evighet =) 14 år..hihi, Bor i Drammen nå -har TO hylende unger, en trassig 2 åring og en liten alltid så sulten Arman på 5 uker =) - hmmm humor, vil si at jeg har godt humor...=P
manonym Skrevet 20. mai 2007 #31 Skrevet 20. mai 2007 Tihi, ser du etterlyser NYE her, men jeg gjør som de fleste andre her som har svart: Jeg er ikke ny, men svarer alikevel;) Jeg er vintergutt, mammaen til den nyydeligste gutten som finst! Gutten min ramla så fint ut 5 februar. Humor? Nja.. spørs det.. Vet ike helt hva jeg skal kalle det for. Ler av det meste (utenom "guttehumor"), om noen tryner eller går på ei dør osv så ler jeg meg skakk! Litt galgenhumor også, og har en tendens til å være veldig ironisk og sarkastisk.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #32 Skrevet 20. mai 2007 hei jeg er vel ny her inne på dib. vanker i gjengen til tilla ,piadi og mayken jeg oxo. jeg bor i drammen og gullet mitt kom ut den 24 april i år,har to store gutter oxo.' humor hmmm har jeg det tro el..
lisje marthemora Skrevet 20. mai 2007 #33 Skrevet 20. mai 2007 hei jeg er Lisje- Marthemora. har ei lita snuppe som ploppa ut 25 mars. og har i tillegg 3 andre fantastiske barn.skryt.ha.ha... Har vert HJEMMEARBEIDENDE siden den første vart født for 12 år siden.( UFF det hørtes gammelt ut, men er IKKE over 40 ) jo, tror jeg har litt humor også.
Storebror & Lillesøster Skrevet 20. mai 2007 #34 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er meg Min gutt spratt ut 18.1,9.35 om morgenen etter en laaang natt...men ao,ao..neida var ikke så ille .. Jeg har god humor,ler av meg selv hele tiden jeg....
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. mai 2007 #35 Skrevet 20. mai 2007 jeg er maria..=) mine to jenter ble tatt ut av magen 20 april 07..=) humor har jeg ja..men orker ikke nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå