Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Kjøpte madrass til senga på Babyshop samtidig som vi kjøpte senga. Det er en Simo madrass, type skumgummi- men uten de "skadelige" tingene (gasser??) som er i vanlig skumgummimadrass... Problemet er bare et den er så mjuk at det blir digre groper der snuppa ligger. Må vende madrassen minst 1 gang i uka. "Det måtte jeg regne med", sa de på Babyshop. Noen som har erfart det samme? Det jeg egentlig lurer på er om jeg skal kjøpe ny madrass. Har sett at feks Svane har babymadrass til ca 700 kr. Sånn vanlig madrass, ikke skumgummi. Hva har dere i sprinkelsenga, og hva synes dere er best?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har en litt hardere (vanlig?) en fra Jysk. Husker ikke prisen på den men den er veldig fin og har overmadrass som kan stappes i vaskemaskinen....Groper skal du ikke måtte regne med, krev penger tilbake og kjøp hos noen som har peil..
LL79 Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg bruker denne fra ikea. Jeg er kjempe fornøyd. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=53012&langId=-14&categoryId=16185&chosenPartNumber=10107835 LL
Septemberstjerna og Martine Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 Ikea madrassene er større enn senga vi har. (120 x 60) Tror det sto 160 x 70 på Ikea sine jeg... Hmmm, jeg må i hvert fall ha ny. Kjøpte en på Jysk til å ha i reisesenga (synes den er så pinglete den tynne filla som fulgte med) og den er stivere. Men er bare 4 cm tykk. Holder det i en vanlig seng tro??? Eller bør den være tykkere?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 HVis du legger på overmadrass så, men det hørtes veldig tynt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå