Gå til innhold

Fikk du våt utflod tidlig?


lioness*

Anbefalte innlegg

Hei gravide jenter,

 

Jeg tror at jeg muligens er gravid... Jeg er på dag 31 nå, og har som regel sykluser på 26-28 dager (med el på ca dag 14-16). Har aldri vart så lenge som nå. Har imidlertid testet negativt, senest i dag morges, men det er ingen tegn til at mensen kommer.

 

Men det jeg lurer på er om jeg kan anta at våt utflod (vannete) som lager fuktige sirkler i trusa er et tegn? Mener jo at våt utflod skal komme av høye østrogennivåer (som ved el), og det skulle jeg jo ikke ha om tr var like om hjørnet.

 

Brystvortene mine er også ganske såre og har poppet litt ut.

 

Håper dere gidder å kommentere om noen av dere kjenner igjen disse tingene...:) Jeg føler veldig på meg at det er noe på gang nå... tester nok igjen i morgen tidlig. Håper jeg kan joine i klubben snart!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg godt igjen med det med utflod, har hatt det sånn alle gangene, fra rett etter el. har ikke hatt konstant utflod hele dagen gjennom, men et par ganger om dagen;)

 

 

det med brystvortene er også klassisk. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer utflod var noe som fikk meg til å bli mistenksom. Og at brystvortene er nesten konstant stive. (noe sambo liker veldig godt)

 

Så det er nok ett håp for deg. Kan være du bare produserer HCG litt seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene!

 

Da krysser jeg fingrene litt til. Jeg har heller ikke fått noen kviser, som vanligvis dukker opp et par dager før mensen... eller spotting, som jeg også pleier å ha litt av en eller to dager før.

 

Det er nok bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...