Gå til innhold

d e jo veld spennande i starten da=) litt longt=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

ej he berre prøvd i 2pp no..men kvar gong så leita man veldi etter symptom:) man kan bli litt sprø av d,så ej må le litt av mej sjøl til tide!=) hehe..

men så lure man litt da,å da e d enklare å spør enn å ta gravid test...for man e jo veldi redd for å t dei testane...i vertfall når sambo e på sjøen å skal vere vekke i 5veke..så da mista vi jo ei eggløysing:/

men ej hadde mensen 2-6 mai. men så fortsatte ej å bli i heile 3 daga til.. å ej he ALDRI før hatt mensen i 9daga!! d va veldi lite..berre når ej va på jobb,når ej kom heim så stoppa d opp. å d va berre lyse lyse rosa.

men no allerede så e ej veldi trøtte,VELDI oppblåst i magen, å knoppane mine e såre, ( 5 dagen no ) å så kjennes d ut som ej he gangaperre på sidene ta magen når ej trykke (e på do)

kan d vere at ej he våre gravid fra forge mensen,å at d va derfor ej blødde så rart? eller kan d vere at ej he veldi tidli symptoma? (ditta blir 2 graviditeten)

men så e ej så veldi redd for å teste!! e så redd for at den skal bli ng:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om flere som har vert gravid og fått mens-blødninger flere ganger i svangerskapet uten at det har vert noe galt, så det er vel ikke umulig at du kan være gravid. Men jeg kanan i grunnen ikke gi deg annet råd enn å ta en test for å være sikker. Jeg personlig synest det er greit å ta en test å få vite det sikkert istede for å gå å gruble over lengre tid.

Jeg tenker som så at testen er negativ før jeg tar den, da blir ikke skuffelsen så stor. Men så har jeg heller ikke testet så mange ganger og fått negativt heller da, så kanskje jeg ikke er den rette til å uttale meg der.

Lykke til!

Skrevet

ej tok en test i dag tidli å den va ng:/ men ej skal ta en til etter ikm,d ekje før 30 mai...så ej kan jo ha blitt gtavid på denne el'en her,da sler ikkje d ut på graviditetstesten enda. så ej kryssa fingrane på d=)

men d stikke masse i magen,å brystvortene e låke...så kansje ej e en ta dei der d slår seint ut på gravidtest:)

Skrevet

Det blir spennende å se hvordan det går, jeg krysser fingrene for at testen blir positiv da. Jeg venter også på IKM rundt den 30. så jeg skal tenke på deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...