Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tillab; You go girl. Digger deg.. Du får sagt det andre tenker. haha.. Og det er virkelig oe med måten du sier det på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Digger også den dama :-)

Skrevet

Det er viktig å få det sagt;)

"I live to entertain"

Har ikke sett deg på noen dager nå, alt bra med veslegutt?

Skrevet

jo takk. Alt er faktisk veldig bra. Men jeg har hatt fullt opp med 2 17. mai feiringer. helt utslitt enda jeg.. hehe.. Men lillegutt er sååå fornøyd nå. Kiropraktor hjalp virkelig. Så nå har jeg en blid gutt som gliser masse. Det er så deilig å se at han har det godt. Vi koser og leker masse. Klarer jo ikke å la han være vettu.. hehe

Skrevet

Så deilig da!

Jammen meg godt å høre, veldig bra...

Hvorfor 2 feiringer?

Skrevet

16 mai med bhg til Markus. det var tog, og underholdning i bhg etterpå. så kom jo den virkelige 17 mai. Og jeg er helt tullete med sånne ting. Blir jo så rørt av de små søte.. hehe.. Da hadde jeg fullt opp med familie her.

Skrevet

Så kos da!

Jeg fikk sett hele to norske flagg jeg, det var liksom alt danskene hadde å by på... Skuffende...

Men, NESTE år, ja da kommer vi sterkere tilbake.

Skrevet

Neste år kan du få komme hit og feire. Bare ute i gården min er det gjerne fler enn 2 flagg. Jeg nasjonalistisk????? neeeehhh.. Bare ELSKER den dagen. Når korpset vekket meg like før kl 07 på 17.mai. spratt jeg ut av sengen. Inn på rommet til sønnen min og ropte. Opp og hoppe. Det er 17.mai. Hvorpå svaret kom litt døllt... Å neeeeei, mamma.... la meg være,., hehe..

Skrevet

Hehe...

Savnet det de siste årene, korpset labber forbi utenfor vinduet mitt sånn ca 7 og det var det beste jeg visste når jeg var yngre (helt til jeg oppdaget at det gikk an å drikke 16 mai:p) Vel, kan være jeg tar deg opp på den invitten asså, blir det pølser og is?

Skrevet

Ja, pølser, is og gele. Og elker for barna. gjerne sånn som vi voksne kan være med på.. hehe.. Jeg finnes nemlig ikke barnslig heller se.. haha...

Skrevet

Oooo, jeg vil være med å leke!

Sekkeløp?!?!?!

Og gele! Da er det abgjort, jeg feirer hos deg neste år!

Skrevet

Sekkeløp og løp med potita.. hehe.. Sønnen min er også stoooor fan av " bro bro brille" hehe

Skrevet

Ooo, gutten har skjønt det jo...

Hva med slåpåring?

Skrevet

jaja.. vi tar med alt. Vi kan holde på helt til neste dag vi.. hehe..

Skrevet

Vi tar hele helga, !!!

Da blir det plass til vin og godsaker etter småttisene har lagt seg! *gliiise og løpe på kjøkkenet etter påfyll*

Skrevet

jeg iler til strømstad og kjøper halve polet... haha

Skrevet

Asså, nå er jo jeg i Danmark da, billigere her!

Any wishes?

Skrevet

Skal vi se. Vi må jo ha noen liter med vodka. Så 3-4 flasker med peach tree, ca 12 liter hvitvin, 3-4 flasker pisang og litt rom. Og sef litt øl og div rusbrus.. Det burde holde for ett par kvelder kanskje??? Eller bør vi ta mer?

Skrevet

Det var jo de første 2 timene fredag, hva skal vi gjøre resten av helga?!?!

*gliiise*

De har forøvrig fått inn Baileys med både karamell og mintsjokolade her, smatt...

Også erd et SALG!!!!! på SKYY vodka denne uka?! (SALG!!!!)

Skrevet

Har du smakt den med mint? Finns det! Hørtes godt ut...

Skrevet

Har hverken smakt den eller kjøpt med, bare tatt den med karamell.. Den får du smake til helga regner jeg med:)

Skrevet

bare gang det opp med 12 eller noe da. Og hiv på litt bailys. Men tror faktisk jeg klarer å stå over den mint tingen.. Eller forresten. Den kan være fin å ha i slutten på helgen... Sånn for å få litt god ånde igjen,

Skrevet

Ja vi må jo kunne puste på kollegene på onsdag:p (men ikke et sekund før!)

Skrevet

Gleeeeder meg! Men da må jeg hjem etter 6 timer, men du heldiggrisen kan være borte i 8!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...