Gå til innhold

Noen som jobber som pedagogisk leder i barnehage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg opplever den som veldig tøft og slitsomt. mye pga at jeg har en aktiv 2,5 åring fra før. får aldri samlet kreftene mine. var mye kvalm de første 5 mnd. jobbet da bare 50 prosent. Det var akuratt passe med tanke på min form men for lite med tanke på at jeg mistet så mye av det som skjedde på avdelingen. Er en krevende jobb man bør være hunde prosent til stede hele ntiden og det er ikke lett. Jeg har slitt med sv skap deprresjon noe som gjørat jeg nå er 100 prosent sykemldt ut sv skapet. termin 20 juli. Føler jeg nå har noverskudd til mer.

• 2 uker senere...

Hei! Jeg sliter om dagen, kjempetøft! er sykemeldt og vet de sliter på avdelingen. Blir ikke satt inn vikar for meg. Foreldrene blir ikke fornøyde. Alt er halveis. Avdeligen er overfylt med barn, pga. full barnehagedekning. Gruer meg helt forferdelig til å jobbe igjen. Har mest lyst til å sykemelde meg ut svangerskapet. Men kvalmen gir seg vel snart og da må jeg tilbake. Grøss og gru!!

• 2 uker senere...