Gå til innhold

Noen som jobber som pedagogisk leder i barnehage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg opplever den som veldig tøft og slitsomt. mye pga at jeg har en aktiv 2,5 åring fra før. får aldri samlet kreftene mine. var mye kvalm de første 5 mnd. jobbet da bare 50 prosent. Det var akuratt passe med tanke på min form men for lite med tanke på at jeg mistet så mye av det som skjedde på avdelingen. Er en krevende jobb man bør være hunde prosent til stede hele ntiden og det er ikke lett. Jeg har slitt med sv skap deprresjon noe som gjørat jeg nå er 100 prosent sykemldt ut sv skapet. termin 20 juli. Føler jeg nå har noverskudd til mer.

• 2 uker senere...

Hei! Jeg sliter om dagen, kjempetøft! er sykemeldt og vet de sliter på avdelingen. Blir ikke satt inn vikar for meg. Foreldrene blir ikke fornøyde. Alt er halveis. Avdeligen er overfylt med barn, pga. full barnehagedekning. Gruer meg helt forferdelig til å jobbe igjen. Har mest lyst til å sykemelde meg ut svangerskapet. Men kvalmen gir seg vel snart og da må jeg tilbake. Grøss og gru!!

• 2 uker senere...

Ja, jobber som ped.leder 100 % og har studert 50 % i tillegg... så våren ble tøff. Venter tvillinger, og er i uke 15. Ble sykemeldt 40 % for tre uker siden, og det går lettere å jobbe annen hver dag. Likevel dønn sliten etter jobb, og må legge meg nedpå når jeg kommer hjem. Ved tvillingsvangerskap er det nærmest rutine med sykemelding fra uke 20, så skal ikke tilbake etter ferien. Hadde neppe holdt så lenge likevel. En ting er løfting, en annen ting er at man mer eller mindre står/ går hele dagen. Iallefall nå. Blir tungt å sitte på kanten av sandkassen feks, og pga begynnende bekkenløsning greier jeg ikke gå alt for mye heller. Må kjøre til jobb nå, bruker ellers å gå. Beina, rygg og hofter verker uansett etter en dag på arbeid. Høres ikke bra ut du som ikke får vikar. Er ikke lett å være hjemme da, nei. Vi setter inn vikar, men det er jo ikke alltid man har ledige vikarer.... Opplever stadig de dagene jeg selv er på jobb, at vi er en mindre, fordi vikaren er i daglig bruk, og det ikke er flere å hente ved plutselig sykdom... Ikke rart vi ikke holder ut så lenge med våre voksende mager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...