Hjertemor Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Synes de er så fine, men er det noen som har erfaring med yttertøyet fra p.o.p?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har vinter/høst/vår jakke fra Polarn til Lukas,den er så super grei. Det er 3 jakker i 1 faktisk,man kan bruke den med fleece foret,uten fleece foret eller man kan bare bruke fleece foret. Nå er jo ikke dette noen sommer jakke,som dere sikkert er ute etter. Jeg er fornøyd med denne hverfall og kommer til å kjøpe den igjen til høsten;) Hadde endel sommer klær til Luke i fjor fra Polarn. De har ganske bra kvalitet mener jeg,farge og fasong holdt seg lenge.
2nj♥ Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Har både fleecejakke (vindtett) og vindjakke fra polarn til gutten min og er superfornøyd med begge. De kan jo også brukes sammen når det er kaldt. Fleecejakka er også fin på litt kalde sommerdager/-kvelder.
mammmamia ** Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 KANON-bra! Utrolig bra kvalitet, kjempemyke og gode jakker (og dresser), vanntette og vindtette og ikke så verst pris på dressene i forhold til andre merker som Reima, Ticket og Troll :-) Og så er jakkene så utrolig fine!
MintCondition Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Vi har to jakker fra PoP, en med avtagbart fleecefor , og en som er i fleece med windstopper inni. Er kjempefornøyd med begge
Hjertemor Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2007 Tusen takk for svarene! Skal kjøpe jakkene til mine 2 småtroll! Det er ikke kaldt, men blåser fryktelig for tiden, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå