tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Bestemte meg i dag! Samboeren min har snakket om barn lenge, jeg har vært litt usikker. Men i dag gikk det plutselig ett lys opp for meg, jeg ønsker meg barn! Det kribler i magen bare jeg tenker på det, skal bli spennende! Så nå lurer jeg på om det er noen som kan gi meg noen gode tips om hvordan man forbreder kroppen. Er det noe spesielt man bør gjøre eller ikke gjøre?...utenom det selvsagte; ikke røyke, drikke med måte og selvfølgelig ta folat.
jiha Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vil bare spørre deg om hva du mener med å drikke med måte? Man skal jo ikke drikke i d hele tatt!!?? Lykke til videre med prøvingen da=) Du har en spennende framtid i møte=D
Endaenbabyønskes Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hei Tryllepike! Velkommen hit! Jeg har vært her en stund. Prøvd i ett år, to SA. Håper på bedre lykke denne gang. Mannen kan ta selen for bedre sædceller. Du må spise kalsium for benbygging for deg og spiren. Det er faktisk et innlegg på denne siden hvor all info står oppført. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 hei,d e jo lov te å ta sæ en fæst sjøl om man e prøver....bare at man må slutt å drikk den dagen man finn ut at man e gravid:) d e lurt å ta folat å vitamina,d bruke æ....d e sikkert mer man kan gjør men d e jo bare å hopp i høyet d hehe:) lykke te
Endaenbabyønskes Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Man kan fint kose seg med litt alkohol før man blir gravid! Veldig mange barn er jo resultat av fylla! Det blir jo ok folk av de også! hi hi
jiha Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Misforsto litt jeg da, trodde du mente drikke i moderate mengder under graviditet... Sorry;)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2007 hehe..forstod det. Nei, ingen alkohol under graviditet overhodet. Men om man prøver lenge må man jo kunne kose seg med ett glass rødvin i ny og ne!!!
Dotten Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Velkommen inn hit, og lykke til med prøvingen. Håper du slipper å være her inne på Bli gravid så lenge... Jeg er i min 10. pp nå (prøvd i ca 10 mnd), og håper og kunne hoppe herfra og inn på første trimester på Bim snarest... Har ellers ei snuppe på 20 mnd. fra før! Lykke til, og snart gror det nok en liten spire i din mage
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2007 takk!!! Gleder meg, men er litt usikker også for har fått vite at jeg har flere fofolykkelposer enn normalt, men legen sa ingenting om pco så det går vel bra! Skal kjøpe meg kalsium! Lykke til du og!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2007 takk håper det!! Blir spennende og gøy å prøve. Håper jeg er super fruktbar...hehe.Men det er vel sånn at det tar ett år eller mer, er det ikke vanlig at det tar litt tid? Lykke til med prøvingen!!
gurima Skrevet 19. mai 2007 #11 Skrevet 19. mai 2007 Velkommen til deg! Jeg er temmelig ny her selv. Har akkurat begynnt å prøve etter 13 års samboerskap/ekteskap. Gleder meg kjempemye. Lykke til med prøvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå