Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det? Hvor lenge ca kan barnet bruke den før den er for liten? Anbefales eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den til Daniel en god stund. Syntes det var ganske greit. Han sov i andre senga i dobbeltsenga sammen med meg, og ammemadrassen gjorde da på en måte senga litt mindre. Etter hvert som han ble større, ble det ikke til at jeg hadde opp kantene hele tiden da. Men jeg syns den har funket fint. Sluttet kanskje med den for 1-2 mnd siden. (han er 6,5 mnd nå) Jeg kunne sikkert brukt den lengre også, men jeg vasket den en dag og så ble det aldri til at jeg la den tilbake igjen... Det er jo praktisk med at man slipper å få tiss i senga. Spesielt siden gutten min har vært ofte våt oppover ryggen....

Skrevet

Takk for svar:) Jeg vurderer sterkt å kjøpe, det er mye unødvendig sengeskift her hos oss pga hun sover i senga vår.. Også er det jo tryggere at hun sover i den?

Dytter litt med det samme, hvis det er noen flere som har brukt dette?:)

Skrevet

Vi har!

I starten lå snuppa i den i dobbelsenga vår, og da hun flyttet over i sprinkelsenga brukte vi den for å gjøre senga "mindre" rundt henne. Da hun ble for lang for den bretta vi bare ned den nederste veggen. Nå ligger den brettet ut under lakenet som overmadrass (tok fyllingen i den ene veggen så den ikke ble for bred...). Til tross for at den var dyr synes vi den var et godt kjøp :-)

Skrevet

Glemte å skrive at hun er 7 mnd og vi kommer sikkert til å bruke den leeenge som overmadrass/tisselaken

Skrevet

Nå har jeg bestilt, håper den kommer fort:) Gleder meg til å ha Lisa "trygt i senga vår!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...