Gjest Skrevet 19. mai 2007 #26 Skrevet 19. mai 2007 Pia; jeg tror kanskje at jeg allerede er for sein for man må vel kanskje varsle FØR man begynner å prøve? Slik at man også får tilsendt software og hardware for "perfekt svangerskap"?! Eller? *gliiise* Har nå hørt rykter om at side 134 til 65043249 omtaler tenåringsfasen... Hmmm...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #27 Skrevet 19. mai 2007 Ja men tror det går bra for du reklamerte vel ganske bra her inne når dere skulle sette i gang !? Med mindre du allerede er gravid, for det er viktig å vite akkurat hvilket sekund man blir gravid, og da må man sende inn meldekort.. Er vel annenhver dag man sender inn nå! *hihi*
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #28 Skrevet 19. mai 2007 *klemme litt på strekkmerkene* Nææh, ikke i dag tror jeg:p Haha... Skal dere sette igjang snart eller?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #29 Skrevet 19. mai 2007 Hehe.. Får se da om det detter en jobb i hodet på meg snart Er litt vanskelig siden jeg ikke står fri til å ta jobb før i juli.. Men når jobben er i boks går det nok ikke lange tida.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #30 Skrevet 19. mai 2007 Det er vel bare å følge bruksanvisningen det...NOEN må vel ha fått den?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #31 Skrevet 19. mai 2007 Eneste som fulgte med datteren min var en lapp i nakken hvor det sto "made in China"....
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #33 Skrevet 19. mai 2007 Silly; I Kiiina? Min var "made in senga?!" Eller var det kanskje kjøkkenbenken det sto?! *tenke*
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #34 Skrevet 19. mai 2007 Hun er faktisk det!! Ikke så mange som kan skryte av det... Utenom kineserne selv da.... Vurderer å få det tatovert i nakken hennes...=)
Simselimsen Skrevet 19. mai 2007 #35 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har en håreisende teori (ikke for alles øyne) : Jeg tenker: Kansje, BARE kansje det ikke finnes noen bok (sjokkerende ikke sant??) Og at vi alle kansje bare må prøve og gjøre så godt vi kan med det vi har, og at alle kansje egentlig er forskjellige,med forskjellige behov?? Og at det KAN være muligheter for at vi vokser opp og blir normale mennesker likevell?? Jeg er klar over at dette kansje kan provosere en del mennesker, særlig de som hevder og faktisk eie denne boka....men det er bare en teori....
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #36 Skrevet 19. mai 2007 Hm..er "godt norsk" ut nådda? Ikke DET engang forteller de meg...Hmf..
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #37 Skrevet 19. mai 2007 tillab *og lille Embla+1pp*: JEPP.... Made in China... Bodde der i fjor... hahahaha.... Merkelig nok har hun litt skjeve øyne også.... Bra hun ikke har gulsot!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #38 Skrevet 19. mai 2007 Gi deg simsen. Du skjønner selv hvor usannsynlig det høres ut....? Forskjell på folk og individer og alle sånne tullebegreper som dere er fan av dere damene... Hmf...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #39 Skrevet 19. mai 2007 Simselimsen: Alvorlig talt.. Nå syns jeg du går for langt altså, ALLE vet da at boka eksisterer..! *riste rystet på hodet*
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #40 Skrevet 19. mai 2007 Er hun skeiv?! Neeeeh:p *gliiise* Jeg ler så jeg triller jeg, kanskje droppe den siste flaska med morobrus nå? Hmmmm, nei, trukke det...
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #41 Skrevet 19. mai 2007 Ish, silly... der stjal du ideen min. Har snakket leeeeenge ( opptil flere år til og med) om å tatovere made in sweden i min egen nakke... der er jeg mekka da! Kanskje ikke noe man skal reklamere med, men det forklarere i hvertfall mye for mange! ;P Bruksanvisning??? Hvem har den???? Hvor sitter "mute" knappen??? Og den "bli frisk fort" spaken er jeg også interessert i!!!
Simselimsen Skrevet 19. mai 2007 #42 Skrevet 19. mai 2007 Beklager, jeg vet ikke hva jeg tenkte på, det kan jo selvfølgelig ikke være sånn....så dum jeg er hehe..... Beklager om jeg støtet noen.....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #43 Skrevet 19. mai 2007 Visste dere forresten at babyer ikke sover?De ligger bare til lading , nemlig.....(står på bruksanvisningen)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #44 Skrevet 19. mai 2007 Simslimsen: Men det hadde jo vært fint om det var sånn da ;o)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. mai 2007 #45 Skrevet 19. mai 2007 Er det sant ? Hvilken side står det på ? *blar i boka*
snartmammapåny Skrevet 19. mai 2007 #46 Skrevet 19. mai 2007 Jeg fikk boka, men om nien vil ha den så versågod... DEN VIRKER IKKE PÅ MIN BABY.... eller så er det babyen min som ikke virker som den skal...... Noe er det iallefall...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #47 Skrevet 19. mai 2007 De har en stikkontakt som du propper igjen med sutt , åsså lades de.he he
Pia♥CF Skrevet 20. mai 2007 #48 Skrevet 20. mai 2007 Knall bra Tillab.. så, kanskje dumt av meg å si at jeg trenger ikke boken , for min virker slik den skal.. helt perfekt.. Men , så har jeg prøvd noen ganger da *ler så jeg griner og gubben tror jeg er gal*
gammel røy Skrevet 20. mai 2007 #49 Skrevet 20. mai 2007 Det med lading stemmer, hvor fant du det i boka, rart det ikke kommer mer klart frem. Tror forresten det er flere bøker- besteforeldregenerasjonen hadde definitivt en helt annen bok (f.eks er lading er best når barnet ligger på magen). Dette er jo selvfølgelig den RIKTIGE boka ifølge svigermor. Tror ikke boka er helt lik i alle land heller, tror nok at den norske er lengre enn de fleste og har ekstra kapitler om "hva er den eneste riktige måten å gjøre ting på" og "hvorfor alt du gjør er galt".
Pia♥CF Skrevet 20. mai 2007 #50 Skrevet 20. mai 2007 Det fantes en bok som het.. bli bedre foreldre.. men den måtte endre tittel.. litt for proviserende... og dessuten var det alltid alle andres feil, ungens, naboungens, svigermor, mor, søster, kusine, tremiening osv... men det er det jo kanskje noe i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå