Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg øsnker meg så inderlig veldig veldig veldig den derre berømte boka som det prates om hver eneste dag her inne jeg...

Jo også øsnker jeg meg i tillegg en unge som er "etter boka" slik at jeg bare kan bla opp når jeg lurer.

"vil ikke sove, se side 20"

"liker ikke brokkoli, se side 43"

Noen som har den og kan sende den over sammen med softwaren til en Embla 19.9.06 modell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver meg opp på denne bestillinga:) evt om noen bare kunne gi meg et referat av kapittelet for å slutte å klype og lugge...?

Skrevet

Eh. Også er det barnet som klyper og lugger da...Ikke jeg..Bare så det er sagt..

Skrevet

Fikk ikke dere den utdelt FØR dere ble gravid???

Og det med brokkoli står på side 17, kliping og lugging forekommer ikke etter boka så det står det ikke noe om!

Skrevet

Men når foreldrene klyper og lugger så er det side 76 har jeg hørt!

(lugging=ta på lue, klyping=alt man ikke vil men mamma holder fast i armen etc feks så man ikke faller i gulvet)

Skrevet

*kremt* litt småflau må jeg innrømme at jeg ble gravid uten å på forhånd melde fra til de rette instanser og ble derfor oversett under BOKAutdelingen. Jeg KAN HA ødelagt babyen på at jeg gikk gravid uten BOKA, selv om jeg prøvde å følge absolutt alle råd..Hm..Men det stod sikkert noe i BOKA om hvordan man går gravid uten å gjøre babyen til en luggeklyper...? Pokker at jeg gikk glipp av det...

Skrevet

Hahaha...

Jeg pulte på meg denne ungen helt uplanlagt (nesten i allefall:p) og meldte derfor heller ikke fra til "bokklubben"

Jeg er også litt nervøs for bokklubber da disse har en tendens til å fortsette å sende ting uansett om man vil eller ei. Og jeg var ikke klar for flere hverken bøker, softwares eller hvertfall ikke mer hardware!

Skrevet

Min baby har ikke lest boka, hun vet ikke at hun skal krype nå, ikke vet hun at hun skal spise to porsjoner med grøt og et glass med middag, hun vet heller ikke at hun nå skal sove hele natten igjennom.

Kan noen vennligst sende meg boka så jeg kan lese den til henne??

Skrevet

Nei, men jeg har faktisk et skjema fra goboken (*kremt* hvis du ikke hadde vært så imot bokklubber ville du også hatt dette Tillab!) hvor det står når de skal sitte, krabbe, gå og si mamma- Jeg kan sende det til deg så jenta får lest det og får fart på seg:)

Skrevet

Tran og Brokkoli sidene ble dessverre ødelagt før jeg rakk å lese dem... Men tegningene over hvordan spy på mamma (s. 102) har veslejenten studert nøye.

Skrevet

Simelimsen (sim salabim)

Babyene får software og lydbok på en og samme CD slik at du bare putter CDen inn i feks munnen på den også programmerer de seg selv og får boken opplest samtidig:)

Skrevet

Altså jeg proklamerte for hele verden at jeg skulle bli gravid etter bryllupet vårt (tok to mnd, så var det i boks!), men ingen har gitt meg denne boka. Fikk i stedet den "Mamma og pappa skal aldri få en hel natts søvn igjen" boka, men den er jeg ikke så fornøyd med! Fulgte med sirene som hurtigsvarspermie! Crap!

Trenger i grunnen ikke hele boka men er veldig interessert i side 20 og kapittelene "sove hele natten" og "våkne blid og fornøyd, spise pupp og sove to timer til".

Skrevet

Ah..Du skaffet feil: det er katt det, prinsessemari, ikke baby... ;P

Skrevet

ÅH... man får dem på lydbånd, supert!!

Men kan dere venligst også sende vekt-skjema?? For hun er så tynn, oppfører seg mest som en anorktisk supermodell (kan hun ha lest feil bok??)

Skrevet

ja det er godt alle ungene som kommer til verden, går etter den berømte "boka" ...

Skrevet

De burde jo være mulig å få tak i denne boka-for det er jo tydeligvis mange her på DIB som har den. Kanskje de t.o.m får en vervepremie- spesialvedkubber som de kan brenne hoppehusker,vippestoler,gåstoler og div. på f.eks. Hvor er dere som har denne boka? Evt. så kan dere bare skrive ned kapitelet om at babyer etterhvert skal spise fast føde-mi si jente på snart 9 mnd skjønner ikke det hun.

Skrevet

Iiik! Feil vekt på barnet?? Rykk tilbake til start! DET er alvorlig det...;P

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med dere, men hver gang jeg entrer et rom spilles "my boobs are okay"... Minsten og mannen syns de er Okay også... Hvem hadde vel trodd jeg skulle få min egen THEME SONG!

Skrevet

Å nei! akkurat det jeg var redd for....Ja det var vell det verste som kunne skje....Det kan vell ikke bli værre da heldigvis!:)

Skrevet

Haha, Silly, jeg har også tenkt det... (så jeg rømte landet jeg, for jeg er ikke sikker på om det er heeelt etter boka å synes de er okay?!)

Skrevet

Ifølge boka skal du både synes de er okay og pakke de inn og gjemme de bort litt sånn småflau over at de ikke ligner på boobsene til de som ikke har babyer, men du skal likevel være sabla stolt over dem!!

Det kapittelet han jeg fått høre om hvertfall..;P

Skrevet

No matter what you say I know they're OKAY!

Har gått fra A til C cup så jeg er sinnsykt fornøyd!

Skrevet

ah, pokker!

Skrevet

Jeg fikk boka jeg.. Men tror jeg glemte å sende inn det skjemaet som fulgte med, derfor har ikke alt gått etter planen her heller ! Dessuten tror jeg det mangler noen sider, bl.a det kapittelet om søvn og progressjon i motorisk utvikling. Her går nemlig alt for fort og det fører til at mammaen har det fryktelig travelt her i huset.. Vi får prøve å lage en ny tilla, så gjør vi det rett med den nye babyen i stedet ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...