Gå til innhold

Dere som har to eller flere barn som er tette....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om hvordan det var å få barn nummer tre....

Jeg ser hvor travelt det er nå med ei på fire år og ikke minst han på snart 7 måneder.

Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt i ogmed at jeg gikk på minipillen i påvente av spiral.

Nå er jeg så utrolig redd for hvordan livssituasjonen vil bli med to barn så tette....

Jeg spør meg om jeg virkelig vil klare dette og om jeg kanskje ikke har overskudd til å være en god mamma i en såpass travel hverdag.

er veldig redd og usikker nå jeg.

Håper noen av dere har erfaringer som dere vil dele med meg.

Fortsetter under...

Det å få barnet var lett. Hehe.

Jeg gikk hjemme med to små, og en mann som var hjemme 4 uker og 4 uker på jobb. Da jeg fikk nr 3 begynte de to største i barnehagen. For en hverdag det ble. Rene drømmen!

Det som er litt strevsomt er når jeg har 3 barn og er alene. Den ene vil leke med biler, den andre vil lage mat og den minste vil ha mat. Ja sånn var det mye av de 5 første månedene. Du strekker ikke 100% til, men gjør det beste ut av situasjonen. Barna dine vil nok takke deg uansett for sine søsken.

Om jeg er blitt skremt av situasjonen? Nei. Nå venter vi nr 4 (på under 4 år).

Lykke til :-)

hei,mine gutter er 9år,7år,snart 3år og minsten på 1år,skal ha nr 5 i sept. er alene med de mesteparten av tiden,men det eneste jeg "gruver" meg til er enda mindre søvn,hehe.. de to eldste går på skole og de to minste er 3 dager i barnhage,tror ikke jeg tar de ut som jeg hadde så store tanker om,kan være godt å få "slappet" av de dagene med babyen. self blir det tøft,men det er verdt det uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...