Gjest Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 I dag tok jeg og lille gutt en tur ut i byen, med vogna.. Var inne i en butikk og skulle ut så jeg måtte gå forbi kassa. Det var en søyle der som delte veien ut i to og den siden nærmest kassa var breiest og det sto det en dame og ventet på tur. På andre siden av søylen var det smalere og overfylte hyller med masse greier som jeg fint kunne ha hektet vgna fast i. Så jeg tok veien forbi kassa og den stakkars damen måtte flytte seg 1METER og da ble hun sur gitt! Hun sa i en skikkelig sur tone ''Jeg trodde det var plass på andre siden av søylen jeg!''... Hallo!?! Jeg sa bare at det var trangere der også gikk jeg... Etterpå skulle jeg inn på et take away-sted og jeg sto med vogna og leste menyen over kassa i ca 3 min og da kom han ene som jobbet der og sa at jeg måtte ta med meg en meny utenfor og bestemme meg der for det tok så stor plass med vogna! Det er et lite sted, men det var mer enn nok plass til vogna og andre folk i kø der + de som satt inne å spiste. Så jeg skjønner ikke problemet. Hadde ikke akkurat tenkt å stå der hele dagen heller da... Fler som har sånne opplevelser? Jeg synes det går ganske fint å tusle rundt i byen på hverdagene, men i dag var det veldig mange sure tryner! Æsj! Det må da være lov for oss med barnevogn å gå i butikker på lørdagene også vel????
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver.. Fryktelig irriterende
Lille søtnos Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Ja, kan man unngå å handle på lørdager i Oslo mens man har permisjon er jo det å anbefale. Jeg klarer noen ganger å forville meg til Ikea og butikkene på Alnabru på en lørdag. Det er virkelig noe av det dummeste. Masse sure, gretne folk som kjemper seg først frem til kassene for å rekke alt de skal.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Det hadde vært fint....jeg jobber da og hater folk som soser rundt og ikke skal ha noe. Tenk hvis alle hadde holdt seg hjemme, da kunne jeg sluppet og jobbet helg... Haha
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Men det er da vel ikke bare de med vogn som ''soser rundt''??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå