Gå til innhold

ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 6,lurer på hva tid jeg skal til UL?! Har vert gravid utfor livmor tidligere,kan jeg komme til før da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok du har mulighet til tidlig Ul med din istorie. Ring legen eller jordmora og hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 8 uker på vei og var på UL forrige uke! Fordi jeg er stimulert med pergo. Reiste privat, fordi det er de som har fulgt meg opp. Så det er mulig med ul.

Min lille bønne var 9 mm og vi så hjerte slå:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skremme altså:

Dersom du har hatt exu tidligere skal du ha ul allerede rundt uke 5-6 for å sjekke at egget har festa seg på riktig plass. Særlig dersom du ikke måtte fjerne egglederen. Det er nemlig større risiko for ny exu grunnet arrvev i egglederen da..Dersom du bare har en eggleder igjen skal du også sjekkes for å ikke miste den siste egglederen du har igjen... Synes det er rart du ikke fikk beskjed om det fra legen da exu ble oppdaget...

Jeg ble operert for exu i januar (fjerna egglederen), samme var Frøya79 som også er her inne av og til, og vi begge var på ul uti uke 5...Og begge hadde egget på riktig plass denne gangen =0)

Jeg ville ringt sykehuset og sagt at du skal ha ul så raskt som mulig grunnet tidligere exu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...