letthet Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Får jeg jobb i løpet av sommeren innen mitt fagfelt? Får jeg en datter; hvis når? Går det bra på eksamen? Hva får jeg på bachelor-oppgaven, (karakter?) Jeg: 16.01.1979 han: 25.06.1976 Hilsen veldig nysgjerrig og veldig skeptisk Takk
Håperjo Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vanligvis er det lettest å få opp ting på mennesker som er åpne. Jeg har sett på noen av de som spår her, og fått opp yrker ol. Men jeg skjønner at du er skeptisk! Dette er ingen vitenskap, og for meg er det absolutt lettest å se noe når dere skriver noen setninger. Folk nsom spår her er dessuten ofte flinke til ulike ting, jeg tror eks. jeg er dårlig til å se kjønn ved graviditer. Sannsynlighvis for jeg ikke vil/orker da dette er uten betydning? Jeg ser lettere ting ang. parforhold og visse trekk ved personligheten. Så til saken?: Jeg ser deg i relevant jobb i oktober, så jeg tipper du starter opp ca. da. Om du får en datter var vanskelig, føler det er noe med det spørsmålet, lurespørsmål el? Jeg får opp tallet 4. Så må jeg tolke og det er vanskelig. Jeg tror du har et barn og neste kommer når det er ca 4 år, eller at du evt.blir gravid da. Men det kan være måned i året, antall prøvemåender el også. Når det gjelder eksamen får jeg opp to karakterer; B og D. Klarer ikke plassere de, får håpe B er den som teller mest. Jeg tror du jobber hardt og iallefall effektivt når det gjelder studiet ditt. Ser endel "mannlige" egenskaper er sterke hos deg når det gjelder dette. Gi gjerne tilbakemelding.
letthet Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk for svar, Håperjo Jeg har to gutter fra før, og hvis jeg skal ha et barn til ønsker jeg virkelig at det er ei jente, men vet ikke om vi skal ha, det er helt FORFERDELIG å gå gravis synes jeg. Klart det er "verd" det, men det tar sånn på. Skal ha tre eksamener + bacheloroppgaven første er: 24 mai andre er : 1 juni siste er : 6. juni Bacheloroppgaven skal inn i slutten av juni Jeg lurer også veldig på det angående jobb, for jeg er inne på et Masterstudium, men lurer på å begynne å jobbe hvis en interresant jobb dukker opp. Jeg skal gi deg tilbakemelding hvis det viser seg å bli B og/eller D på eksamen. SPENNENDE!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå